Dwa tygodnie temu stałem się szczęśliwym - mam taka nadzieję

Mam jednak mały problem a mianowicie poprzedni właściciel zamontował w aucie BLOW OFF'a którego chciałbym się pozbyć (wole mieć wszystko w oryginale). Niestety nie mam pojęcia jak ma być podłączony ori DV oraz zawór N75 (u mnie zawór N75 jest tylko podpięty do kostki - nie jest podłączony do żadnych wężyków). Wiem że DV najlepiej kupić od Audi TT ale na tym moja wiedza się kończy. Spędziłem godziny na poszukiwaniach informacji jak to podpiąć tak aby było jak w oryginale jednak nie udało mi się znaleźć konkretnej odpowiedzi pod mój silnik (oznaczenie AEB). Dlatego proszę posiadaczy aut z takim silnikiem o wskazówki co, jak i do czego ma być podłączone (zdjęcia będą bardzo mile widziane) aby czegoś nie uszkodzić poprzez niewiedzę - zawsze lepiej zapytać niż coś popsuć

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jak mogę sprawdzić czy mój zawór N75 jest sprawny czy również muszę kupić nowy.
Liczę na wsparcie i z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam