
Pojawił się nowy problem. Po podpięciu N75 auto zamiast stać się żywsze wydaje mi się, że załapało muła. Po sprawdzeniu okazało się że nie mam napięcia na kostce od zaworu N75. z tego co wiem to napięcie powinno się pojawić zaraz po zapaleniu auta i powinno być do momentu aż ciśnienie osiągnie 0.6 bara wtedy powinno się wyłączyć kierując nadmiar powietrza na WG. Macie jakieś pomysły dlaczego napięcia nie ma?? Przewody przy kostce są całe. Czy jest możliwość że w kompie jest jakiś błąd i dlatego nie podaje napięcia na zawór??
[ Dodano: 2015-12-30, 18:54 ]
Mały update. Przy podłączonym zaworku napięcia nie ma ale przy odłączeniu zaworka na kostce pojawia sie lekko ponad 7V. Nic już z tego nie rozumiem, powinno być 12V. Po wymianie zaworka na inny dalej to samo a wiec wina zaworka odpada...