To u mnie ledwo ledwo na 1 i 2. Reszta - pomarzyć....R.K.O. pisze:czuc wgniotke w fotel
[ AEB 1.8 150 KM] Pęknięta muszla turbiny i kolektor
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
o tej wgniotce w fotel miałem na myśli na 5 biegu od 2500 obrotów przy rozpoczeciu wyprzedzania
bo na 1 , 2 , 3 wgniata a nie wgniotka :P - tak jakby miało grubo ponad 200KM no ale Turbo inne soft inny - także nie ma sie co dziwić 
Kiedy bede na śląsku
hmmm nie wiem a moze ty będziesz w okolicach Czewy - az korci sprawdzić co sie dzieje - a za bardzo specjalnie jechać to sie nie opyla....


Kiedy bede na śląsku

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
a z czystej ciekawości - sprawdź numer przepływomierza - jaka ma koncówke czy 112 czy 117?? wtyczka prostokatna czy nowego typu?? bo spotkałem sie z tym , ze własnie starego typu przepływka (jak u mnie) z prostokatną wtyczką potrafi nie wywołac błędu sterownika ale fałszuje ilosć powietrza i N75 głupieje a co za tym idzie = brak doładowania - skoro na podstawie sondy i MAF AEB oblicza ciśnienie w kolektorze - bo MAP sensora po prostu nie ma
zrobisz logi i zobaczymy co sie okaże - w koncu sie wkurze i specjalnie pojade do Rudy sląskiej i ogarniemy temat hehe.
Pamietaj - dzis masz extra pogode - mozesz nawet dzis zrobić logi
logujesz przepływke , sonde lambda oraz współczynnik Duty Cycle - pobieznie wystarczą do oceny - jesli wszystko bedzie "wg schematu" turbo wyzionęło ducha jesli bedzie coś nie halo - moze byc osprzęt.
Pozdrawiam i powodzenia
R.K.O.

Pamietaj - dzis masz extra pogode - mozesz nawet dzis zrobić logi
logujesz przepływke , sonde lambda oraz współczynnik Duty Cycle - pobieznie wystarczą do oceny - jesli wszystko bedzie "wg schematu" turbo wyzionęło ducha jesli bedzie coś nie halo - moze byc osprzęt.
Pozdrawiam i powodzenia

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Duty Cycle - współczynnik wypełnienia sterowania zaworu N75 - a nie pamietam który blok pomiarowy - leć pokolei powinieneś znaleźć 
Co do przepływki - ja chyba logowałem kanał 002 i 003
a jak chcesz logować turbine?? przecież AEB nie ma MAP sensora i chyba kanał 011 jest niedostępny tak jak 030. Zloguj sonde lambda czy prawidłowo rysuje sinusoide i jak pracuje pod obciazeniem oraz jak reaguje. po drodze znajdziesz współczynnik DC tez go zloguj i powinno byc ok
pokaz Logi

Co do przepływki - ja chyba logowałem kanał 002 i 003
a jak chcesz logować turbine?? przecież AEB nie ma MAP sensora i chyba kanał 011 jest niedostępny tak jak 030. Zloguj sonde lambda czy prawidłowo rysuje sinusoide i jak pracuje pod obciazeniem oraz jak reaguje. po drodze znajdziesz współczynnik DC tez go zloguj i powinno byc ok

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
u mnie nie ma ciśnienia badź podciśnienia w blokach pomiarowych - a 011 jest N/A
Dziś wracałem z przejażdżki i pogoda super . opony mam letnie to sobie przycisne zobaczymy jak idzie auto. Hmm moze to idiotyzm z mojej strony , ale 200 km/h na 5 biegu i obroty na poziomie 5000 to chyba źle nie jest
tym bardziej , że gaz był moze w 50% dodany i było go jeszcze mnóstwo i przy wcisnieciu czuć było ,że auto dalej ochoczo przyspiesza - wiec mysle ze jest ok
spalanie przy 200km/h 16 l/100km
Dziś wracałem z przejażdżki i pogoda super . opony mam letnie to sobie przycisne zobaczymy jak idzie auto. Hmm moze to idiotyzm z mojej strony , ale 200 km/h na 5 biegu i obroty na poziomie 5000 to chyba źle nie jest


1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27