Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] Pęknięta muszla turbiny i kolektor

Silniki benzynowe
ArKos72

Post autor: ArKos72 » 18 mar 2012, 13:11

R.K.O. pisze:czuc wgniotke w fotel
To u mnie ledwo ledwo na 1 i 2. Reszta - pomarzyć....

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 18 mar 2012, 14:02

o tej wgniotce w fotel miałem na myśli na 5 biegu od 2500 obrotów przy rozpoczeciu wyprzedzania ;) bo na 1 , 2 , 3 wgniata a nie wgniotka :P - tak jakby miało grubo ponad 200KM no ale Turbo inne soft inny - także nie ma sie co dziwić ;)
Kiedy bede na śląsku <mysli> hmmm nie wiem a moze ty będziesz w okolicach Czewy - az korci sprawdzić co sie dzieje - a za bardzo specjalnie jechać to sie nie opyla....
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 18 mar 2012, 14:05

U mnie żenada a nie osiągi. A odległość za duża, czasu masa na dojazd - DK1 rozkopane w kilku miejscach...
Zrobie logi, cos sie powinno rozjaśnić. Ja obstawiam turbine, nic innego mi nie pasuje do takiego zachowania czyli muł.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 18 mar 2012, 14:20

a z czystej ciekawości - sprawdź numer przepływomierza - jaka ma koncówke czy 112 czy 117?? wtyczka prostokatna czy nowego typu?? bo spotkałem sie z tym , ze własnie starego typu przepływka (jak u mnie) z prostokatną wtyczką potrafi nie wywołac błędu sterownika ale fałszuje ilosć powietrza i N75 głupieje a co za tym idzie = brak doładowania - skoro na podstawie sondy i MAF AEB oblicza ciśnienie w kolektorze - bo MAP sensora po prostu nie ma :) zrobisz logi i zobaczymy co sie okaże - w koncu sie wkurze i specjalnie pojade do Rudy sląskiej i ogarniemy temat hehe.
Pamietaj - dzis masz extra pogode - mozesz nawet dzis zrobić logi
logujesz przepływke , sonde lambda oraz współczynnik Duty Cycle - pobieznie wystarczą do oceny - jesli wszystko bedzie "wg schematu" turbo wyzionęło ducha jesli bedzie coś nie halo - moze byc osprzęt.
Pozdrawiam i powodzenia :) R.K.O.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 18 mar 2012, 15:11

No to czekaj, bo teraz zasiałeś mi chaos.
Zamierzałem robić logi w grupach 011 i 003 czyli turbina i MAF.
Duty cycle, to o co kaman i która to grupa? <mysli>

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 18 mar 2012, 20:29

Duty Cycle - współczynnik wypełnienia sterowania zaworu N75 - a nie pamietam który blok pomiarowy - leć pokolei powinieneś znaleźć :)
Co do przepływki - ja chyba logowałem kanał 002 i 003
a jak chcesz logować turbine?? przecież AEB nie ma MAP sensora i chyba kanał 011 jest niedostępny tak jak 030. Zloguj sonde lambda czy prawidłowo rysuje sinusoide i jak pracuje pod obciazeniem oraz jak reaguje. po drodze znajdziesz współczynnik DC tez go zloguj i powinno byc ok :) pokaz Logi
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 18 mar 2012, 20:40

Jak przeglądałem bloki pomiarowe na VAGu 311 to zauważyłem że jest. Pokazywało podciśnienie w kolektorze czy cuś, bo to w barach było. Kurde, tak mi sie przynajmniej wydaje. Sprawdze raz jeszcze, w każdym razie wiem co mam logować i jeśli będzie turbina to wezme.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 18 mar 2012, 21:07

u mnie nie ma ciśnienia badź podciśnienia w blokach pomiarowych - a 011 jest N/A
Dziś wracałem z przejażdżki i pogoda super . opony mam letnie to sobie przycisne zobaczymy jak idzie auto. Hmm moze to idiotyzm z mojej strony , ale 200 km/h na 5 biegu i obroty na poziomie 5000 to chyba źle nie jest ;) tym bardziej , że gaz był moze w 50% dodany i było go jeszcze mnóstwo i przy wcisnieciu czuć było ,że auto dalej ochoczo przyspiesza - wiec mysle ze jest ok :) spalanie przy 200km/h 16 l/100km
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja