[C5 2.4] Nieprawidlowo podlaczona instalacja Podcisnienia
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Do sprawdzenia na początek tak jak kolega bendzji napisał przewody i instalacja od cylindrów 2 i 6. Docelowo do poprawienia nawierty w kolektorze dolotowym, a póki co możesz zmniejszyć dawkę gazu w banku 1 o 10% i sprawdzić czy się poprawi, ale dopóki nie ogarniesz wtrysków benzynowych na cylindrach 2 i 6 ciężko będzie doprowadzić resztę do ładu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 wrz 2015, 07:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Panowie zakładam właśnie instalację i stanąłem w jednym punkcie mianowicie podłączenie podciśnienia.
Chcę zrobić to jak kolega podłączając się między trójnikiem a zaworkiem zwrotnym tylko problem w tym iż trójnik i zaworek łączony jest przewodem 3,5mm a do czujnika podciśnienia i reduktora idzie przewód 5mm i jak teraz przejśc z 3,5mm na 5mm ?
Temat załatwiony otrzymałem takie trójniki
Chcę zrobić to jak kolega podłączając się między trójnikiem a zaworkiem zwrotnym tylko problem w tym iż trójnik i zaworek łączony jest przewodem 3,5mm a do czujnika podciśnienia i reduktora idzie przewód 5mm i jak teraz przejśc z 3,5mm na 5mm ?
Temat załatwiony otrzymałem takie trójniki