[ ACK 2.8 193 KM] Nie równa praca silnika
[ ACK 2.8 193 KM] Nie równa praca silnika
Witam mam problem z moją c 5 mianowicie trzesie silnikiem na wolnych i nie chce palić odrazu tylko trzeba kręcić po odpaleniu śmierdzi bęzyną a czasem jest tak ze pali od strzała co moze być przyczyną zero błędów na vag-u było sporo tematów ale nie znalazłem odpowiedzi prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez bako, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
bako, jeśli masz dostęp do vaga to możesz spróbować zwiększyć wolne obroty
tu masz opisane viewtopic.php?t=47265
tu masz opisane viewtopic.php?t=47265
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
a co mają poduszki silnika do odpalania samochodu? Bo jednym z objawów który opisuje założyciel tematu jest to że samochód długo kręci i po odpaleniu śmierdzi benzyną, czyli jest zalewanyraftor pisze:a poduszki pod silnikiem skrzynia? to sa drgania wibracje obrotów? czy bardziej rezonans od silnika? sprzekło hydrokinetyczne tez moze byc powodem drgan
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Chrysler 300c 5,7 V8 05r