Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ ACK 2.8 193 KM] ngk made in japan

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

[ ACK 2.8 193 KM] ngk made in japan

Post autor: rokob33 » 20 cze 2013, 08:50

Koledzy potrzebuje szybkiej opinii o swieczkach ngk BKR6EKUB made in japan czy smialo mozna montowac czy sa jakies problemy bo sa rozne opinie ale dotyczace raczej tych wyprodukowanych we francji, jak ktos z kolegow ma je w aucie te japonskie prosze o opinie jak sie sprawuja Pilne
mam je juz zamowione ale jeszcze moge zrezygnowac dlatego pilna sprawa

gonzlez
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 26 gru 2010, 17:21
Lokalizacja: słupsk

Post autor: gonzlez » 20 cze 2013, 09:50

Na forum masz sporo na ten temat. Najważniejsze żeby były made in japan bo z francji są wadliwe. Sam u siebie będę zmieniał na takie.

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 20 cze 2013, 10:01

gonzlez pisze:Na forum masz sporo na ten temat. Najważniejsze żeby były made in japan bo z francji są wadliwe. Sam u siebie będę zmieniał na takie.

tak czytalem juz posty na ten temat ,ale dobrze by bylo zeby wypowiedzial sie ktos kto juz je uzytuje jakis czas

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 20 cze 2013, 10:27

Ja już użytkuje dłuższy czas NGK BKR6EKUB ;) Jazda z LPG i jestem zadowolony, zero wypadania zapłonów itp. Ale przy wymianie świec zmieniłem też przewody na BOSCH 0986 356 321 i myślę, że warto było. Układ zapłonowy przy LPG to jedna z podstawowych rzeczy.

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 20 cze 2013, 11:36

xoslox pisze:Ja już użytkuje dłuższy czas NGK BKR6EKUB ;) Jazda z LPG i jestem zadowolony, zero wypadania zapłonów itp. Ale przy wymianie świec zmieniłem też przewody na BOSCH 0986 356 321 i myślę, że warto było. Układ zapłonowy przy LPG to jedna z podstawowych rzeczy.

a masz wiedze czy masz japonczyki czy francuskiej produkcji

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 20 cze 2013, 11:41

Brałem w sklepie i specjalnie szukałem Made in Japan, takie też zakupiłem właśnie :)

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 20 cze 2013, 11:45

xoslox pisze:Brałem w sklepie i specjalnie szukałem Made in Japan, takie też zakupiłem właśnie :)

no to cacy uspokoiles mnie ;) zaloze ,,japonczyki'' ngk

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 20 cze 2013, 15:26

beru lepsze <rotfl>

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 20 cze 2013, 15:53

yogibear1 pisze:beru lepsze <rotfl>
tak a denso ladniejsze,bosh zgrabniejszy i tani,to jak wrozenie z fusow albo ze szklanej kuli,kupione ngk made in japan,dwuelektrodowe jak z fabrycznego montazu,czas pokaze jak sie beda sprawowac,jezdze na benzynie wiec nie przewiduje klopotow,bo wychodze z zalozenia ze na gazie to sie zupe gotuje ;) ;)

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 20 cze 2013, 16:20

Aktualnie jeżdżę na NGK francuskich, co prawda jedno elektrodowych (BKR6E), ale dają rade. Już zrobiłem prawie 20kkm i nic się nie dzieje, a kosztowały 9zł za sztukę ;)

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 24 cze 2013, 13:31

zalozone :) w aucie siedza japonczyki NGK BKR6EKUB ,jak sie okazalo po wyjeciu starych tez byly te NGK BKR6EKUB made in japan i ladnie wygladaly mimo kilkuletniego uzytkowania,takze mysle ,ze wybor byl dobry :]

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 24 cze 2013, 13:46

U mnie też stare były te same właśnie ;) Takie wsadzali w ASO ;) ETKA też je podaje do naszych modeli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl