ten silnik jest idiotoodporny i trwały
przy normalnej eksploatacji przebiegi dochodzą dawet do 700.000 km
prędzej nieszczelność przy kanałach pompy niż zużyte panewki
[ACK 2.8 193 KM] Napinacze łańcuszków
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
dokładnie.... jakby panewki były zużyte to parę razy można by było samochód przegonić do deski i by się wypierdzieliły do końca i koniecenduro7 pisze:ten silnik jest idiotoodporny i trwały
przy normalnej eksploatacji przebiegi dochodzą dawet do 700.000 km
prędzej nieszczelność przy kanałach pompy niż zużyte panewki
ja tak właśnie się zastanawiam co.... pamiętam że po pierwszych 30km jak przejechałem i odpaliłem samochód to wszystkie szklanki cykały.... i nie chciały przestać :shock:
a był stan oleju i wszystko.....
a jak wyczyścić smok oleju ? coś trzeba zdjąć odkręcić

a żeby wykręcić pompe olejową i te oringi wymienić co łączą pompę z blokiem to wystarczy odkręcić misę olejową

_________________________________ Audi Quattro______________________________