[V6] napinacze łańcucha rozrządu
dzięki yogibear1 mam tylko pytanie czy przed wymianą sprawdzałeś na vagu wartości dla napinaczy w grupie 90? u mnie są prawidławe na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu ale może zużycie tych napinaczy i łańcuchówi nie zawsze wychodzi w tej 90 może dopiero jak któryś ślizg się rozleci. Trochę mam ciśnienie bo na środę jestem umówiony na rozbiórke i ewentualną wymianę. w aso te napinacze wiadomo ile kosztują - na allegro gość sprzedaje niby oryginalne i zapakowane tylko że ma jedynie na jedną stronę i do v6 ale SANTO takie chyba u siebie założył. Czy ktoś kupował u tego sprzedawcy? Może macie jakiś inny kontakt?
http://allegro.pl/napinacz-lancucha-roz ... 65148.html
http://allegro.pl/napinacz-lancucha-roz ... 65148.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 147
- Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
- Imię: Rafał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Hrubieszów
Wymieniłem tylko jeden ale powodem wymiany nie było zużycie, wymieniałem wałki rozrządu bo zamazła mi odma w zimie, olej wydmuchało i zjadło wałki rozrządu no i podczas wymiany wałków wypadł mi napinacz z ręki i pękła łyżwa. Na starym napinaczu były lekkie wytarcia od łańcucha ale według mnie nie miało to wpływu na pracę silnika, profilaktycznie wymieniłem oba łańcuszki, bo miałem ślady otarć na głowicy i na pokrywie rozrządu. Moje zdanie jest takie, jeżeli na vagu jest ok, czyli wartości przy zmianie faz są w normie, to nie ma sensu ruszać napinaczy.
witam czy ktos wie jak pracuja nowe napinacze bo w moim przypadku jest to dosc ciekawe
mam 3 napinacze dwa orginalne w silniku (4.2 ars) i jeden z lewej glowicy pheatona
napinacze z lewej glowicy maja zablokowana jedna bieznie a druga ta ze sprezyna pracuje
wnatomiast w napinaczu z prawej glowicy pracuja obie bieznie.
dolna bieznia jest blokowana jakims zaworkiem(rozwalilem napinacz od pheatona i teraz to wiem) jak jest wysuniety to nie pracuje a jak schowany to pracuje) pytanie cz ktorys nie pracuje czy sa sprawne tylko potrzebuja cisnienia oleju
przed demontarzem nic nie klepalo pukalo itd
mam 3 napinacze dwa orginalne w silniku (4.2 ars) i jeden z lewej glowicy pheatona
napinacze z lewej glowicy maja zablokowana jedna bieznie a druga ta ze sprezyna pracuje
wnatomiast w napinaczu z prawej glowicy pracuja obie bieznie.
dolna bieznia jest blokowana jakims zaworkiem(rozwalilem napinacz od pheatona i teraz to wiem) jak jest wysuniety to nie pracuje a jak schowany to pracuje) pytanie cz ktorys nie pracuje czy sa sprawne tylko potrzebuja cisnienia oleju
przed demontarzem nic nie klepalo pukalo itd
Witam, ja mam objawy klekotania z prawej strony tj. od pasażera, rok temu mechanik w ÂŁodzi wymieniał mi uszczelki napinaczy łańcuchów rozrządu zrobił ok. ale po jakimś czasie zaczęło klekotać, na vagu wyświetla błąd 17930 P 1522, po skasowaniu błędów silnik pracuje normalnie i cicho około 3 min. Czy jest konieczna wymiana tego napinacza, czy nie ma sobie czym głowy zawracać?
- leonmobile
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2008, 15:10
- Lokalizacja: Kanada
Witam. Od wczoraj mam powazny problem. Spadl snieg wiec pojechalem pokrecic troche baczkow na parkingu. Zagrzalem troche za bardzo olej (chyba?) i po powrocie byl metaliczny dzwiek spod maski. Troche podobny do tego jak przy odpaleniu zanim cisnienie oleju dojdzie do napinacza lancuszka z tym ze u mnie chrobocze caly czas. Jak sprawdzic napinacz? Czy potrzebny Vag czy bez tez sie da?
Juz wszystko jasne tlumik drgań przy napinaczu paska rozrządu zawiódł. Na szczęście pasek nie przeskoczył chodź był luźny.
Juz wszystko jasne tlumik drgań przy napinaczu paska rozrządu zawiódł. Na szczęście pasek nie przeskoczył chodź był luźny.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 18:18 przez leonmobile, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
oj chyba juz czas zeby to zrobic
<smuty>
[ Dodano: 2010-11-20, 12:23 ]
czy tgen blad jest faktycznie od tego????????????jak robic to dwa bo to v6eeheh
<smuty>
[ Dodano: 2010-11-20, 12:23 ]
czy tgen blad jest faktycznie od tego????????????jak robic to dwa bo to v6eeheh
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
pojeżdżę jeszcze 35000 tys. km. wtedy mam wymianę paska rozrządu więc za jednym zamachem zrobię wszystko, mam pytanie czy jest jakieś zagrożenie dla silnika przez te objawy???
[ Dodano: 2010-11-20, 12:28 ]
[ Dodano: 2010-11-20, 12:23 ]
czy tgen blad jest faktycznie od tego????????????jak robic to dwa bo to v6eeheh
podejrzewam że tak
[ Dodano: 2010-11-20, 12:28 ]
[ Dodano: 2010-11-20, 12:23 ]
czy tgen blad jest faktycznie od tego????????????jak robic to dwa bo to v6eeheh
podejrzewam że tak
tak czytam i chyba mnie rownize czeka wymiana tych napinaczy i lancuchow. jade zaraz do kolegi pod vaga sie podpiac i zobaczymy jakie wartosci beda.
tak czytam posty nie ktorych tu osob i poprostu masakra jakas. wszyscy prawie wszystko sami w swoich audicach robia. podziwiam ja poza wymiana filtra powietrza to nie wiem czy bym sie czegos podjal :roll:
[ Dodano: 2011-01-17, 22:36 ]
panowie mam wynik z vaga i jest 13,5 a od czasu do czasu 12,7 i 14,3 czyli co jakis czas o 0,8 mi sie zmienia
pytanie teraz czy jest ok czy trzeba wymieniac te napinacze i lancuchy przebieg auta to 307 000 i wciaz rosnie 8-)
tak czytam posty nie ktorych tu osob i poprostu masakra jakas. wszyscy prawie wszystko sami w swoich audicach robia. podziwiam ja poza wymiana filtra powietrza to nie wiem czy bym sie czegos podjal :roll:
[ Dodano: 2011-01-17, 22:36 ]
panowie mam wynik z vaga i jest 13,5 a od czasu do czasu 12,7 i 14,3 czyli co jakis czas o 0,8 mi sie zmienia
pytanie teraz czy jest ok czy trzeba wymieniac te napinacze i lancuchy przebieg auta to 307 000 i wciaz rosnie 8-)
to ja zaznacze ze sprawdzalsimy w 1 bloku kąt zapłonu:)
Najlepsze części, oleje Premium w najlepszych cenach. www.expressparts.pl 888-530-456 gg: 3543322