Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 s6 v8] Kolektor zmiennej długości.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

[a6 s6 v8] Kolektor zmiennej długości.

Post autor: SANT0 » 20 maja 2009, 23:41

Drodzy użytkownicy kochanych 4 kółek jeśli zalezy wam na mocy generowanej przez wasze kochane autka sprawdzcie poprawnosc dzialania systemu zwanego kolektor ssacy zmiennej dlugosci jest to sterowane podcisnieniowo i poprzez zawory elektromagnetyczne.

Sprawdzcie czy u was miechy podcisnieniowe sa w stanie poruszyc ramionami od klapy w kolektorze jesli nie to auto moze nie rozwijac pelnej mocy i mniej elastycznie pracowac zaleznie w jakim polozeniu sie zaciely.

Mysle ze informacja ciekawa zarowno dla obecnych jak i dla przyszlych posiadaczy kochanych Audiczek.

P.S. Nie wiem jak sprawa sie ma z autami o mniejszej pojemności lub w innej konfiguracji niz v8 u mnie ten system jest i jest wielce istotny warto to sprawdzic.

Pozdrawiam
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 21 maja 2009, 04:20

hehe to mi się podoba przyszedł gość podjarkany bo jak na gaz naciskał to mu uśmiech z twarzy nie chciał schodzić i podzielił się informacją,
a nie tylko nie działa tooo i problem z tyymmm
tylko fajnie by było wiedzieć czy w innych silniczkach też jest coś takiego :)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 21 maja 2009, 06:32

Co do innych silników nie jestem pewien w 100% wydaje mi sie że w v6 też jest a u mnie sie to popsulo bylo w pozycji 50% przez to mialem nie pelne napelnienie mieszanka na wysokich obrotach wlasnie pracuje nad reanimacja tego zobaczymy co z tego bedzie bo w ostatecznosci bede musial rozpolowic kolektor ssacy a chce mi sie nie bardzo hehehehe

[ Dodano: 2009-05-21, 06:44 ]
marecki666, u mnie wlasnie jest kaszana bo to nie dziala ale odrazu dziele sie z innymi ta informacja bo to dosyc istotne jest i mysle ze niewiele osob wie co i jak z tym ma sie dziac i jak to zrobic aby dzialalo.


Ok naprawione okazalo sie ze zacielo sie w pozycji gdzies miedzy 20 a 30 % calkowitego skoku 2 dni ruszania oska poluzowane sruby i duza puszka wd40 i dziala az milo.Jak ktos potrzebuje info co i jak ze szczegolami to zapraszam.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja