Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[INNY] K03 i doladowanie rzedu 1.5 bar....

Silniki benzynowe
Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

[INNY] K03 i doladowanie rzedu 1.5 bar....

Post autor: Dud3k » 27 maja 2016, 08:59

Witam.
Kolejny problem z audi

Turbo pompuje mi 1.5 bar w peaku a utrzymuje 1.3-1.4 bar od 2800 obr do 5000obr powyzej zaczyna cisnienie wariowac spada 0.5 podnosi sie do 0.7 ogolem czuc spadek mocy. Na zwyklym kompie brak bledow (nie mam vaga)

Audi jest po chipie. Gadalem z tunerem i w sofcie ustawione doladowanie max 1 bar.

Gdzie szukac przyczyny ?

Klapka wg ? N75 ? Jak to posprawdzac ?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 27 maja 2016, 09:19

Sprawdz szczelność dolotu, posprawdzaj stan wężyków od n75 czy szczelne, potem podmiana n75, stało się to nagle czy po wizycie u tunera?
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 27 maja 2016, 18:43

Od kupna tzn juz rok czasu po podlaczebiu zegara duchal 1 bar w peaku stwierdzilem ze zegar oszukuje i sie tym nie przejmowalem pozniej zrobilem softa i dochodzi do1.5 bar dopiero teraz podlaczylem sobir Elm 327 z telefonem i programem torque i faktycznie tam tez pokazuje 1.5...

Dzis odpialem wtyczkd od n75 i turbo dmuchalo 0.2 bara max.

Wyciagalem n75 puszcza powietrze jak powinno. Po podlaczeniu aku na krotko tez sie otwiera jsk trzeba :/

Dmuchalem w te rurki co ida do n75. Ta co idzie do kolektora ssacego szczelna ale jak dmucham w ta co idzie do WG to powietrze slysze w rurze od filtra . Tak powinno byc ?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 27 maja 2016, 22:27

Lepiej zrób zdjęcie jak to masz to podłączone... a ten tuner to jak robił ten program? nie wiedział że cos jest nie tak? czy tylko wgrał jakąs gotową mape pewnie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 27 maja 2016, 23:33

Dud3k, trójnik zdejmij i obejrzyj. Ja już trzecią sztukę założyłem w przeciągu 1.5 roku.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 28 maja 2016, 07:05

Łukasz13 pisze:Lepiej zrób zdjęcie jak to masz to podłączone... a ten tuner to jak robił ten program? nie wiedział że cos jest nie tak? czy tylko wgrał jakąs gotową mape pewnie.
_________________
Podlaczone bylo ori bo wczoraj zerwalem z niego opaski jednorazowe ale cykne fotke jak to zamontowane.

Tuner nie widzial bo ja glupi sie spieszylo mi i nawet zesmy go nie hamowali i diagnozy nie robili (tuner to moj znajomy)
A tuner Pisze programy sam ;) dzwonilem do niego sprawdzal mi mape po sofcie ( zadana wartosc doladowania 1.05 bar)
Dud3k, trójnik zdejmij i obejrzyj. Ja już trzecią sztukę założyłem w przeciągu 1.5 roku.
_________________
Wyciagalem zaworek ogladalem z kazdej strony, dmuchalem podlaczalem na krotko i działa jak należy pyka otwiera sie zamyla itp

EDIT:

Ciezko tam bez rozbierania fotke zrobic tefo zaworka n75
Bynajmniej jest tak ulozony ze zawleczke od kostki mozna zdjac bez problemu (kostka jest centralnie obok odmy a zawleczka skierowana do wentylatorow) najdluzszy krociec zaworka wlozony jest w dolot

[ Dodano: 2016-05-28, 07:05 ]
Trafilo sie dzis ze do pracy audi polecielismy (awaria roboczego samochodu )

4 osoby na pokladzie i odrazu test na drodze.
- 2 bieg max doladowanie 1.3 bar w peaku przy 3 tys obr wraz ze wzrostem obrotow doladowanie spadalo rownomietnie przy 5 tys obr bylo juz 1.1 bara powyzej tych obrotow zaczela sie wariacja 0.7 - 0.5 bar wskaznik skakal jak glupi czuc bylo braki mocy

3 bieg podobnie lekko wyzsze doladowanie

4 bieg 1.5 w peaku z tym ze trzymal 1.4 bar do 5 tys powyzej cyrk z doladowaniem :/

Pociagnalem go do 190 km/h i to max na 5 biegu. Zaczalo skakac doladowanie podszarpywac lekko i tak to sie sprawa przedstawia :/

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 28 maja 2016, 07:19

Dud3k, trójnik gumowy przy przepustnicy. Zdejmij i zobacz czy nie jest pekniety.
Obrazek
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 28 maja 2016, 07:37

emilzizi pisze: Dud3k, trójnik gumowy przy przepustnicy. Zdejmij i zobacz czy nie jest pekniety.
Ja mam 1.8t wiec u mnie trojnika brak ;) ale zerkne w kolanko gumowe zawsze jakis pomysl ;)

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 28 maja 2016, 07:42

Dud3k,sorry zmyliło mnie k03. ;)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 28 maja 2016, 08:30

Zrób logi 115 i 118 vagiem żeby zobaczyć co komputer mówi o doładowaniu bo może zegar pokazuje coś nie tak. 1.1b@5000 to turbo jeszcze zdrowe, szkoda będzie wirnika po dolocie szukać. Podmień n75 bo to on odpowiada za otwarcie WG, skoro rozpięty zaworek puszcza powietrze i ciśnienie leci to gruszka na turbinie jest sprawna. Zostaje jeszcze awaria kompa.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 28 maja 2016, 08:32

Zrób logi dynamiczne, bo z tego co pisesz oprcz tego że przeładowuje, to powyżej pewnych obr. brakuje paliwa (norma na seryjnych wtryskach i takim doładowaniu) dlatego masz takie falowanie mocy i skoki doładowania, sterownik broni się przed jazdą na ubogiej mieszance.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 28 maja 2016, 09:00

Ziomek pisze:Zrób logi 115 i 118 vagiem żeby zobaczyć co komputer mówi o doładowaniu bo może zegar pokazuje coś nie tak. 1.1b@5000 to turbo jeszcze zdrowe, szkoda będzie wirnika po dolocie szukać. Podmień n75 bo to on odpowiada za otwarcie WG, skoro rozpięty zaworek puszcza powietrze i ciśnienie leci to gruszka na turbinie jest sprawna. Zostaje jeszcze awaria kompa.
Postaram sie zrobić logi tylko musze kabel zamówić bo u nas w mieścinie raczej nikt vaga nie ma i takich rzeczy nie ogarnia....

Mam ziomka z 1.8t BFB podmienie od niego n75 po week i zobacze czy coś zmieni..
Łukasz13 pisze:Zrób logi dynamiczne, bo z tego co pisesz oprcz tego że przeładowuje, to powyżej pewnych obr. brakuje paliwa (norma na seryjnych wtryskach i takim doładowaniu) dlatego masz takie falowanie mocy i skoki doładowania, sterownik broni się przed jazdą na ubogiej mieszance.
Z tym że wcześniej wtryski nie pętliły... Fakt na LPG objawy są jakby delikatniejsze...
Druga istotna sprawa że przecież AWT ma seryjnie 4 barowy regulator i to powinno ciągać no i ciągało dobrze wcześniej do czasu jak lpg mi sie rozlegurował i zaczeły wtryski od LPG pętlić i się chyba skurczesyn nauczył pętlić na pb :P

Mam jeszcze wtryski od 1.8t AUQ czekające na montaż z tym że muszę lecieć do tunera żeby odrazu mi korekty czasów zrobił co by zaraz sobie większej biedy nie narobił ...

[ Dodano: 2016-05-28, 09:00 ]
A i jeszcze jedno dziś zauważyłem że jeden wtrysk od PB sie poci ( pierwszy od chłodnicy ) widać na około niego tak jakby sadze

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 28 maja 2016, 12:31

Dud3k,sorry zmyliło mnie k03. ;)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 03 cze 2016, 23:49

Dud3k,sorry zmyliło mnie k03.
Spoko luzik ;)

Btw
Wlozylem wieksze wtyski na testa. Strzal w 10 przestaly petlic wtryski i teraz na wysokich obr jest git ale pozostaje jeszcze kwestia za duzego doladowania :/

[ Dodano: 2016-06-03, 23:14 ]
Zrobiłem logi kanałów 115 118 niestety zrobiłem je razem...

Ale coś widać jak dobrze dumam do na początku przeładowuje pózniej jest ok ?

Mogł by ktoś to dobrze zinterpretować ??:)

Dziękii
Log w exelu

[ Dodano: 2016-06-03, 23:49 ]
A i jeszcze sprawdzalem bledy
Wyskoczyly 4:
P1103 Pierwsza sonda ?
P0140 n75 ? Moglo zosrac po odpinanu zaworka
P1548 n75 ?
P1114 druga sonda ?(brak kata jest emulator )

Po wykasoeaniu powtarza sie p1103
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 04 cze 2016, 09:41

Wrzuc logi na vaglog.pl
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl