Logi wrzuconeŁukasz13 pisze:Wrzuc logi na vaglog.pl
http://vaglog.pl/log_265349.html
Z tego co zauważyłem turbo ładuje jak chce... Raz 1.3 w peaku, wystarczy popuścić i jeszcze raz gaz w podłogę to i nawet udało mi się wczoraj dobić do 1.6 bar...
Logi wrzuconeŁukasz13 pisze:Wrzuc logi na vaglog.pl
No chyba nie. Ustalone przez tunera doładowanie jest w kolumnie spec. boost. To jakie aktualnie turbo dmuchnie jest w kolumnie actual boost. Jest to ciśnienie absolutne czyli od wyniku actual trzeba odjąć ciśnienie atmosferyczne w danym momencie i wychodzi to jakie masz w kolektorze. Boost duty to wartość procentowa wypełnienia sygnału PWM dla N75. Dla wartości 95% wg jest zamknięty, im mniejsza wartość tym się więcej uchyla i dla 40% wypełnienia sygnału przyjmuje się że jest całkiem wastegate otwarty. U ciebie doładowanie zadane wg logów to max 1.34b-sporo jak na sam chip, zresztą turbina próbuje za tym nadążyć. Jakiś wykres z hamowni?Dud3k pisze: Audi jest po chipie. Gadalem z tunerem i w sofcie ustawione doladowanie max 1 bar.
Fakt przy robieniu logow i zegar mi pokazal 1.3b max ale i czesto nawet bardzo czesto wedruje na 1.5 bara tylko dlaczego ?Ziomek pisze:No chyba nie. Ustalone przez tunera doładowanie jest w kolumnie spec. boost. To jakie aktualnie turbo dmuchnie jest w kolumnie actual boost. Jest to ciśnienie absolutne czyli od wyniku actual trzeba odjąć ciśnienie atmosferyczne w danym momencie i wychodzi to jakie masz w kolektorze. Boost duty to wartość procentowa wypełnienia sygnału PWM dla N75. Dla wartości 95% wg jest zamknięty, im mniejsza wartość tym się więcej uchyla i dla 40% wypełnienia sygnału przyjmuje się że jest całkiem wastegate otwarty. U ciebie doładowanie zadane wg logów to max 1.34b-sporo jak na sam chip, zresztą turbina próbuje za tym nadążyć. Jakiś wykres z hamowni?Dud3k pisze: Audi jest po chipie. Gadalem z tunerem i w sofcie ustawione doladowanie max 1 bar.
U mnie własnie ta "seria" już biła ponad normęZiomek pisze:Seria 150 pompuje 0.6b i to tylko przez chwilę. Moim zdaniem dla tej turbiny 1.35b to trochę dużo, nie wiem co masz jeszcze porobione, czy jest zmieniony dolot, wydech, IC. Bujnięcie do 1.5b nie widać na logach, może spowodowane przepuszczającym DV, podmieniałeś n75?
Nie wiem, nie jestem tunerem ale widziałem logi i tam zadane jest 1.3b. Nie ma sensu tyle pompować bo turbina jest to tego nie przystosowana, nie masz odpowiedniego chłodzenia powietrza czyt. FMIC. Dodatkowo jeśli jest za dużo koksu na dole to być będziesz miał okazję pooglądać korby bez ściągania miski. Być może skoki ciśnienia spowodowane są usterką n75, być może przycinającym się zaworem DV-przez to skoki, na razie doładowania 1.6b nie widziałem w logach jakie zamieściłeś, wątpię też że k03 wydmucha taką wartość no chyba że gdzieś przy 3k rpmDud3k pisze:Co do softa to mojemu tunerowi ufam bo to dobry kumpel i ciśnienie zadane w sofcie jest 1.05 bar więc nie wiem skąd takie cyrki u mnie...
Dla pewności dzwoniłem pytałem kumpla soft ustawiony na 1.05bar. On w h*ja by mnie nie rzrobim..Łukasz13 pisze:Zrewiduj realcje z Twoim dobrym kumplem bo coś nie do końca się zgadza to co piszesz i to co w logach, zadane cisnienie jest 1,3 bar opadające do 1 bar do odcinki, niestety to biedne turbo nie jest w stanie tyle napompować, nawet jak na k03s to byłby za ostry program. Temp. w dolocie na seryjnym colerze sięga prawie 70 st to też napewno nie pomaga, musisz poprawić program na dopasowany pod auto, czyli przynjamniej zrobić go na podstawie logów dynamicznych żeby to miało ręce i nogi...
Naczytalem sie lektury troche i tu sie teraz zgodze. Fakt turbo jeszcze nigdy chyba nie wyciagane i tak wstaje powoli w sensie z nizszych obrotow niby zegar od doladowania wedruje w gore a nic sie nie dzieje dopiero jak osiagnie 2900 obr tak naprawde czuc ze turbo ozywa bynajmniej takie glupie odczucie... wiem ze zle ale samemu robic to tak nie bardzo na lipnej drodzeZiomek pisze:Spec boost to wartość zadana w sofcie ustalona przez tunera-to dzięki temu komp wie jak doładowanie regulować, druga sprawa że po logach jak na awt to mam wrażenie że turbina nie jest już taka "świeża"-tak to wstaje aeb, zresztą logi są troszkę źle zrobione. Czemu taka niska rozdzielczość?