
Pacjent to 2.8 q jeśli to ważne to wersja USA sedan. 1998 rok + LPG
Mój wydech jest w kondycji "średniej"

tzn wszystko trzyma się jeszcze jako tako ale ..... tu gdzieś przepuszcza , gdzieś tam jest uszczelniany jakimiś masami dziwnymi , rzeźbiony i spawany z ....... no właśnie nie wiadomo z czego
Chciałbym to wszystko doprowadzić do stanu dobrego , jak najbardziej zbliżonego do fabryki
priorytetem jest cisza , i oryginalność (w sumie to chodzi o trwałość która CHYBA w ori jest dobra )
oczywiście nie ma się co oszukiwać koszty też są ważne min dlatego kupno nówki w ASO nie wchodzi w grę
i tu mam kilka pytań
- na forum jest kilka różnych opinii na temat środkowego tłumika od 2.5 TDI jedni piszą że jest taki sam inni ze ma mniejszą średnice rur itd . czy ktoś kiedyś zmieniał i może się wypowiedzieć

- ew od jakich innych modeli szukać




- czy dobrze rozumiem że środkowy jest ten sam w wersji quattro a różnica jest tylko w końcowych

- Domyślam się (ale tego nie sprawdziłem ) że katy już nie żyją i jeśli moje przypuszczenia się potwierdzą co będzie lepsze dla silnika i głośności - w ich miejsce wstawić tłumiki udające katy czy poszukać (nie wiem czy do znalezienia) używanych dobrych katów

- Może ew ktoś z forumowiczów ma dobry sprawdzony wydech na sprzedaż to chętnie się dogadam
