Mam problem z wyciekiem z pod nastawnikow. Obu. Czy ktos ma pojęcie w jaki sposob wymienic ten połksiężyc i uszczelkę plaska , zeby nie rozpinać rozrządu. Albo moze ktos wie w jakis sposob sa tam zorbione znaczniki zeby wiedzieć jak to zlozyć . Mile widziane zdjecia i schematy. Cieknie juz strasznie a ja nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. :-x
Smród jest nie miłosierny jak sie tak pali ten olej na wydechu.
[2.8 ACK 193KM] Jak wymienić uszczelki nastawnika wałka roz.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[2.8 ACK 193KM] Jak wymienić uszczelki nastawnika wałka roz.
Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 16:27 przez fishmanr11, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Witam jesli chodzi ci o uszczelniacze na napinaczu łańcuszka to masz do tego taki sprecjalny kluczyk vag3366 na ebay mozna go kupic i nie trzeba rozpinac rorządu. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 paź 2009, 16:43 przez Cin, łącznie zmieniany 2 razy.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Wielkie thx Masz dwie aukcje:
http://cgi.ebay.com.my/ws/eBayISAPI.dll ... 0450783427
http://cgi.ebay.de/VW-AUDI-Werkzeug-Hal ... 286.c0.m14
Jedynie znalazłem ze pasują do wiekszości aut z grupy VW/Audi jedyna trzeba sprawdzić czy do ACK napewno podejdzie.
http://cgi.ebay.com.my/ws/eBayISAPI.dll ... 0450783427
http://cgi.ebay.de/VW-AUDI-Werkzeug-Hal ... 286.c0.m14
Jedynie znalazłem ze pasują do wiekszości aut z grupy VW/Audi jedyna trzeba sprawdzić czy do ACK napewno podejdzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Kolego, zapewniam Cię, że do wymiany tych uszczelek nie trzeba nawet napinać napinacza. Należy jedynie go odkręcić (cztery śruby) i lekko podnieść (max 1cm). Robiłem to po lewej stronie, gdzie napinacz jest bliżej przodu, ale z drugiej też powinno dać radę. Oczywiście jak kupisz ww. przyrząd, to będziesz miał łatwiej
Uszczelkę półokrągłą wkładasz na wcisk, a płaską normalnie (w głowicy jest mały wypust, na którym powinna się trzymać, przynajmniej podczas montażu). Ogólnie jakaś godzina roboty na jedną stronę. Z lewej jest gorzej, bo do zdjęcia pokrywy zaworów trzeba zrzucić zbiornik wyrównawczy i płyn.
A co do znaczników - masz je na wałkach, zaraz przy kołach zębatych łańcucha, choć jak będziesz ostrożny to nic się nie przestawi. Jak nie będziesz używał przyrządu, to nie ma nawet takiej możliwości.

A co do znaczników - masz je na wałkach, zaraz przy kołach zębatych łańcucha, choć jak będziesz ostrożny to nic się nie przestawi. Jak nie będziesz używał przyrządu, to nie ma nawet takiej możliwości.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mam pytanie do tych wszsytkich ktorzy uszczelnili juz silnik ACK . Wymieniłem półksieżyce oba i uszczelki pod pokrywami zaworow i rzeczywiscie sprawdzam palcami czy nie ma wyciekow i wogole nie ma cih nie widac silnik podczas jazdy nie dymi rozgrzany . ALE :
Ale dymi ramo po postoju gdy stoi dziobem w gorę troszeczkę . Po tym jak przeciągnąlem ręką nizej pod pokrywą zaworow na rakim rancie tam zbiera się olej po nocy . Nie mam pojęcia bo dopiero 3 razy odpalalem silnik po nocy po wymianie uszczelek czy moze pozostałosci po tym jak ciekł ale nie moze tak chyba byc skoro po tym jak wysmarzy sie wszsystko po 10 minutach na goracym kolektorze to nie czuc juz oleju palonego . Tak jakby wycioek nastepował w nocy
Prosze o jakies podpowiedzi .
Ale dymi ramo po postoju gdy stoi dziobem w gorę troszeczkę . Po tym jak przeciągnąlem ręką nizej pod pokrywą zaworow na rakim rancie tam zbiera się olej po nocy . Nie mam pojęcia bo dopiero 3 razy odpalalem silnik po nocy po wymianie uszczelek czy moze pozostałosci po tym jak ciekł ale nie moze tak chyba byc skoro po tym jak wysmarzy sie wszsystko po 10 minutach na goracym kolektorze to nie czuc juz oleju palonego . Tak jakby wycioek nastepował w nocy
