[BDV 2.4 170 KM] Jak wyczyścić Odme objawy zatkanej Od
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Radosław
- Rocznik: 2002
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
[BDV 2.4 170 KM] Jak wyczyścić Odme objawy zatkanej Od
Witam Wszystkich
Jestem zielony w tej sprawie Odma . wymieniałem ostatnio rozrząd i mechanik powiedział że mam do czyszczenia Odmę . Powiedział że mogę se sam to zrobić tylko że od czego zacząć . Czy muszę zdejmować pokrywę zaworów ? demontować wszystkie rurki ? nie mam zielonego pojęcia . Auto faktycznie zrobiło się zamulone . Jakie są obawy zatkanej odmy ? Mógł ktoś krok po kroku napisać co robić czym czyścić ? z góry dziękuje
Jestem zielony w tej sprawie Odma . wymieniałem ostatnio rozrząd i mechanik powiedział że mam do czyszczenia Odmę . Powiedział że mogę se sam to zrobić tylko że od czego zacząć . Czy muszę zdejmować pokrywę zaworów ? demontować wszystkie rurki ? nie mam zielonego pojęcia . Auto faktycznie zrobiło się zamulone . Jakie są obawy zatkanej odmy ? Mógł ktoś krok po kroku napisać co robić czym czyścić ? z góry dziękuje
Witam. Jak mechanik widział, że odma do czyszczenia to mógł odrazu to zrobić. Inna kwestia to stan przewodów odmy. Pod wpływem ciepła kruszeją i lubią pękać. Moja rada, odpinaj odmę jak silnik bedzie jeszcze ciepły i ostrożnie z zapinkami
. Jak chcesz zobaczyć jak wygląda odma to wyszukiwarka i włącz grafikę i będziesz w temacie, ewentualnie etka online 

Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Radosław
- Rocznik: 2002
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
Mieszkam w Holandii mechanicy mają tu roboty tyle że niewiedzą w co łapy włożyć na wymianę rozrządu czekałem 3 tyg . A tam niespodzianka była oryginalny pasek Audi rolki ze znaczkiem audi i pompa wody tak samo