[C5 2.4] Jak powinien dzialac ezektor ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 12:48
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Eżektor kolego zapchany na maxa. Mialem to samo:)
https://a4-klub.pl/topic/225481-a4-b6-1 ... u/?page=11
po wymianie na ORI wszystko wrocilo do normy - spalanie mniejsze + konsumpca oleju ustała.
Dziure zauywazylem przez przypadek jak mialem od oleju kolektor.
https://a4-klub.pl/topic/225481-a4-b6-1 ... u/?page=11
po wymianie na ORI wszystko wrocilo do normy - spalanie mniejsze + konsumpca oleju ustała.
Dziure zauywazylem przez przypadek jak mialem od oleju kolektor.
Było - A6 C5 Avant 2000 1.8T
Teraz - Seat Leon 5F 2019 Xcellence 1.5 TSI
Będzie/kolejne - na pewno Audi
Teraz - Seat Leon 5F 2019 Xcellence 1.5 TSI
Będzie/kolejne - na pewno Audi

- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
oryginalny to koszt 113zł. przynajmniej ja tyle dałem, zamiennik nie pamiętam ale od 50zł już były. W zamienniku mam dwa zaworki te koło przedniej prawej lampy i powiem że kiedyś ktoś prawdę napisał, cena niska bo za zaworek nie przekraczam 30zł z wysyłką
ale raz w roku wymieniam, jeden ciągle się rozszczelnia a drugi przestaje trzymać ciśnienie. Ja rozumiem troche oleju w układzie jest nie wiem czemu dopiero biorę się za remont. I tak samo z ezektorem, Zamiennik nie wiadomo ile pochodzi ile te zastaweczki wytrzymają. Plus że jest na wierzchu i zamiennik można dostać za niecałe 50zł
Różnica w cenie nie jest spora a wiesz, że wytrzyma tyle co pierwszy oryginał.
Ja też jestem po wymianie większości węży i zaworków a u mnie jak odkręce korek to delikatnie tańczy, kiedyś ktoś opisywał test z przykładaniem kartki papieru. ktoś może pamięta? na cieplym czy na zimnym i ma ja podnosic czy wciagac?


Różnica w cenie nie jest spora a wiesz, że wytrzyma tyle co pierwszy oryginał.
Ja też jestem po wymianie większości węży i zaworków a u mnie jak odkręce korek to delikatnie tańczy, kiedyś ktoś opisywał test z przykładaniem kartki papieru. ktoś może pamięta? na cieplym czy na zimnym i ma ja podnosic czy wciagac?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Witam szcześliwych posiadaczy Audi
wczoraj zdemontowalem swoj ezektor i faktycznie skośny kruciec byl zapchany tylko nie syfem tylko małą miedzianą rurką, wrzuce zdjecie. I teraz czy ktoś moze mi wytłimaczyc na czym mial polegać ten zbieg ze zaślepieniem tego krućca ?
jaką musiał mieć fantazje mechanior ktory to zrobil
![Obrazek]()



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 gru 2019, 13:39
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Gdzieś tam słyszałem o mitycznym eżektorze, no to sobie myślę sprawdzę. Auto mam od niedawna :D I oto co znalazłem :D A wydawało mi się że auto działa poprawnie :D
https://youtu.be/cq0Cgpyyioo
https://youtu.be/cq0Cgpyyioo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:21
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krosno
Daro_0404 Ta rureczka tam ma być. Głębokość jej osadzenia ustala przepływ powietrza.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... it=ezektor
Pleban213 Ciśnienie wypchało ten element jest montowany na wcisk. Niedrożność powstaje na tym cienkim rozwidleniu.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... it=ezektor
Pleban213 Ciśnienie wypchało ten element jest montowany na wcisk. Niedrożność powstaje na tym cienkim rozwidleniu.