dragon36 pisze:Coraz bardziej mnie interesuje jaka role to ustroistwo pelni w calym ukladzie odpowietrzania skrzyni korbowej silnika?
Jak dochodzę do wniosku», ezektor pełni tylko rolę regulatora podciśnienia. Ten zawór, posiada w sobie membranę, wiec ezektor podłączony za przepustnicą pełni rolę regulatora tej membrany. Jedyne co ten ukłąd może zrobić to ograniczyć poziom podciśnienia - np. podczas hamowania silnikiem przy dużych obrotach silnika. Czemu tak jest - nie wiem. Właśnie mam rozebrany układ odm przed sobą i będę go próbować reanimować. Sprawdzę skuteczność działania tego regulatora (podciśnieniowego).
Swoją drogą - nie wie ktoś dlaczego u mnie w miejscu nr 56 (trójnik zaraz przy tym regulatorze zaznaczonym na czerwono) mam czwórnik - przyjście od kolektora, potem wyjście na lewą i prawą stronę i jeszcze jeden króciec, pod który jest podłączony oryginalny, karbowany wężyk idący gdzieś w dół silnika, mniej więcej pod kolektor, z tyłu?
Co to jest? Czy to potrzebne? Wszystkie węże mam ogólnie w oleju...
[ Dodano: 2011-05-25, 17:32 ]
Hmmm, nie wiem co to za śmieszny trójnik. ÂŻadnej membrany u mnie nie ma. Drożnośc jest we wszystkie strony.
Ten dolny wężyk niestety cały mi się rozleciał w rękach, więc zamiast niego wszedł karbowany wąż. Teraz już odma jest cała nowa i szczelna. Nie ma prawa się już nic lać. Zobaczymy "co z tego wyrośnie". Oby nie wielka olejista plama na osłonie kolektora
