Ciężko pali ciepły silnik 2.7 biturbo
Ciężko pali ciepły silnik 2.7 biturbo
Witam. Problemem jest dosyć długie kręcenie na ciepłym silniku po postoju powyżej 20 minut. Jak jest zimny pali od dotknięcia. Ciepły tez zaraz po zgaszeniu. Problem pojawia się po postoju powyżej 20 minut. Po tym czasie trzeba kręcić ze 2-3 sekundy. Po nocy jak zimny pali od dotknięcia. Gaz nie puszcza, bo butle zakręciłem i jest to samo. Mechanik stwierdził ze to pompa paliwa. Faktycznie po wymianie było miesiac super. W tej chwili mam już chyba 5 pompę paliwa i za każdym razem po wymianie jest dobrze przez około miesiac. Ma ktoś jakiś pomysł bo już nie mam pojęcia co to może być. Silnik po tym jak ma problem z rozruchem przez około 2 sekundy pracuje nierówno i czuć benzynę. Pewnie jest zalewany. Poza tym chodzi idealnie, brak jakichkolwiek błędów. Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Ktoś w ogóle sprawdzał korekty? To że zakreciłeś to jeszcze nie koniecznie coś znaczy, bo zależy jak zakręciłeś i kiedy. Jeśli zakręciłeś po zgaszeniu i próbowałeś za 20min palić to taki test nic nie daje. Prawidłowo powinieneś zakrecić, wypalić resztki gazu z przewodów, pojeździć na benzynie i wtedy patrzeć co się dzieje.
Bez problemuPioter211 pisze:A jak już odpali to wkręca się na obroty bez problemu?
[ Dodano: 2020-04-20, 20:48 ]
Akurat o gazie mam spora wiedzę, wszystko było zrobione zgodnie ze sztuką, gaz zakręcony i wypalone wszystko z przewodów. Korekty są ok, instalacja strojona na AFR.zwonko pisze:Ktoś w ogóle sprawdzał korekty? To że zakreciłeś to jeszcze nie koniecznie coś znaczy, bo zależy jak zakręciłeś i kiedy. Jeśli zakręciłeś po zgaszeniu i próbowałeś za 20min palić to taki test nic nie daje. Prawidłowo powinieneś zakrecić, wypalić resztki gazu z przewodów, pojeździć na benzynie i wtedy patrzeć co się dzieje.
Układ zapłonowy jest ok. Wszystkie cewki i świece maja około 20 tys nalotu. Cewki beru, świece ngk pfr6q. Filtr paliwa zmieniałem 2 tygodnie temu. W jaki sposób sprawdzić ten EVAP?
Co do odpalania to wtedy jak jest problem z odpaleniem na ciepłym to jak pisałem wyglada jak by dostawał za dużo paliwa. Kręcę ze 2 sekundy i czuć smród benzyny z wydechu. Potem chodzi ze 2-3 sekundy nie równo. Następnie wszystko wraca do normy.
Co do odpalania to wtedy jak jest problem z odpaleniem na ciepłym to jak pisałem wyglada jak by dostawał za dużo paliwa. Kręcę ze 2 sekundy i czuć smród benzyny z wydechu. Potem chodzi ze 2-3 sekundy nie równo. Następnie wszystko wraca do normy.