Przeczytałem tą całą długą wypowiedź i wiecie co? ...sorki, ale nie mogłem się powstrzymać.pearl1985 pisze:No więc ja dorzucę swoje trzy grosze jeśli chodzi o cewkę zapłonową.
Tyle tekstu, a tak mały przekaz... ale skomentuję tylko jedno:
A czy próbowałeś już ruszyć z piątego biegu?pearl1985 pisze:(...) dało się odczuć że na 4,5 biegu ok 1200-1500 obrotów przy przyspieszaniu do deski (...)
wbijam czwarty bieg przy ok 40km/h i do deski. (...)
Auto od samego dołu zaczęło tak dobrze jechać, że dopiero teraz sobie zdałem sprawę, że między 50-70 mogę czwórki używać bo dla mnie to jest wystarczające. (...)
Wydałem ok 2500zł na sam silnik(...)
Depcz tak dalej przy niskich obrotach i małym przełożeniu, a szybko doczekasz się wymiany panewek i szlifu wału korbowego - wtedy wydasz jeszcze więcej.
PS.
Instalacja Prins-a wcale nie jest wyjątkowa - wszystkie korzystają z całego oprzyrządowania silnika. A poprawnie mówiąc, silnikiem steruje przez cały czas (jak sama nazwa wskazuje) sterownik silnika. Natomiast sterownik LPG, poprzez "polecenia od Ecu" steruje WTRYSKIWACZAMI gazowymi.