hmmm no faktycznie, może jednak pomoże, pozostaje mi czekać do jutra na wyniki wymiany, oby piątek 13go okazał się szczęśliwy:) 
[ Dodano: 2016-05-13, 11:53 ]
Okazało się, że rzeczywiście stara wiskoza lata lużno jak chce. Nowa to co innego. Niebawem sprawdzony zostanie co2 w zbiorniczku, mechanik mówi, że na gorącym wyrzuca płyn ze zbiorniczka i nie powinno tak być. Czy to prawda? Słyszałem, że na gorącocym w ogóle nie powinno się go otwierać bo wyrzuca. 
[ Dodano: 2016-05-13, 17:06 ]
Ufff, to nie uszczelka, w zbiorniczku żadnych niepożądanych zmian. Wisko zmienione i teraz wiatrak dopiero się kręci jednak auto dalej się grzeje. Będzie sprawdzany termostat i pompa wody.
			
			
									
									[BDV 2.4 170 KM] c5 2.4 Q 170km podwyzszona temp powyzej 100
- 
				
				mrporpoise
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 320
 - Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
 - Imię: Leszek
 - Rocznik: 1999
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.5TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Dobra... a w sumie sprawdzałeś czy chłodnica ma równomierną temperaturę na całej powierzchni? Zatrzymujesz się po jeździe, spradzasz czy wentylator nie urwie ci palców i przykładasz dłoń w kilku miejscach. Jak jest nierównomiernie rozgrzana, to masz info, że coś z nią nie tak 
 Bo układ powinien się odpowietrzyć samoczynnie.
			
			
									
									
						Ja tak miałem ze zaczynał szaleć wskaźnik temperatury rosło do 100 nawet jak stałem, w końcu juz rosło do 120, VAG pokazywał dobra temperaturę czyli 90, wymiana czujnika oryginalny wytrzymał 3 dni zamówiony został czujnik firmy francuskiej i o dziwo juz ponad 2 miesiące spokoju, także ja bym sprawdził jeszcze czujnik bo moze to on wysiadł i pokazuje głupoty, oryginalny około 65 zł francuski 42,
Jedynie kiedy mi temperatura rośnie to jak jest tak ze 23 stopnie na dworze i olej i płyn są gorące to temperatura na zgaszonym skoczy do 95,
			
			
									
									
						Jedynie kiedy mi temperatura rośnie to jak jest tak ze 23 stopnie na dworze i olej i płyn są gorące to temperatura na zgaszonym skoczy do 95,
Czujnik też pezy okazji będę miał zmieniony. Wczoraj w garażu stał odpalony 30min i było juz ok po wymianie wisko i termostatu. Dziś nie miałem czasu jutro go przegazuje porzadnie i zobaczymy czy juz jest ok. Napiszę wtedy czy problem się rozwiązał. 
[ Dodano: 2016-05-16, 13:21 ]
Problem rozwiązany! Wymieniony termostat, czujnik załączania wentylatora i przy okazji wuskoza. Teraz trzyma 90-92 nawet jak porządnie przycisne. Dzięki serdeczne wszystkim za zaangażowanie. Poszły punkty ,,pomógł''. Inaczej rozmawia się z mechanikami mając jakąś wiedzę. Dzięki!:)
			
			
									
									[ Dodano: 2016-05-16, 13:21 ]
Problem rozwiązany! Wymieniony termostat, czujnik załączania wentylatora i przy okazji wuskoza. Teraz trzyma 90-92 nawet jak porządnie przycisne. Dzięki serdeczne wszystkim za zaangażowanie. Poszły punkty ,,pomógł''. Inaczej rozmawia się z mechanikami mając jakąś wiedzę. Dzięki!:)
Filo
						
							









