1) Czujnik G62 (komputer rzucał jego błędem)
2) Przwód WN (wyrzucało 6 cylinder)
3) ÂŚwiece (miały sporo ponad katalogowe 60k)
4) Pompę paliwa (nie odpalał/gasł po 3 sekundach)
Teraz samochód odpala, chodzi równo (nie szarpie - przy wypadającym cylindrze była tragedia), jeździ. Niestety nie ma mocy, mam wrażenie jazdy 1.0 a nie 2.8.
Obserwowałem zachowanie silnika/skrzyni i widzę, że komputer utrzymuje obroty do max 2000. Po osiągnięciu 2000 wrzuca wyższy bieg i w rezultacie przy jeździe 70km/h mam już wrzucony 5 bieg

Próbowałem samemu sterować biegami i rozpędzić się na 3 biegu. Wszedłem powyżej 2000 obrotów, ale autu brakowało mocy. Przyspieszał bardzo delikatnie, nawet przy dojściu do 3000 obrotów.
Macie na to jakiś pomysł?
Chciałbym przedstawić jakieś ciekawe logi, ale nie wiem które grupy mogą coś podpowiedzieć. Wstępnie zalogowałem:
1) Log (0 - 002,003,008) na biegu jałowym
2) Log (1 - 002,003,005,002,003,005) przy rozpędzeniu od 0 do 60km/h i drugi raz do 50km/h (tutaj dałem grupę 005, żeby było widać zależność RPM vs. prędkość)
Oczywiście logi po rozgrzaniu do 90 stopni.
Błędy nie wyskakują, wcześniej przy okazji walki z pompą odczytałem:
1) Engine - zbyt niskie napięcie
2) Instruments - zbyt niskie napięcie i Passenger Door, Left Rear Door, Right Rear Door
Po wymianie pompy i wykasowaniu błędów, już nie wracają.
P.S.
Na gazie nie jeżdżę, wszystko testowane na benzynie, chcę najpierw benzynę doprowadzić do porządku.