Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 2,4 LPG] Brak mocy,duże spalanie,drgania

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

[C5 2,4 LPG] Brak mocy,duże spalanie,drgania

Post autor: Audicjan » 07 gru 2009, 18:04

Witam...
Jestem nowicjuszką dlatego proszę wybaczyć jeśli moje wypowiedzi będą mało fachowe...Mam wielki problem z moim autem a mianowicie:Spadek mocy,dławienie się,niewielkie drgania na gazie,bardzo duże spalanie (ok.20 l).Odwiedziłam kilku mechaników i niestety na dzień dzisiejszy wszyscy rozkładają ręce.W aucie dokonałam:wymiany sond lambda,katalizatorów,przewodów i świec,sprawdzenia czy rozrząd nie jest przestawiony i NIC...Problemy zostały.Nie byłam na hamowni ale z całą stanowczością moge stwierdzić,że moja NIUNIA ma potęznego muła.Jakieś 4 miesiące temu sprawdziłam największą jej prędkość i "poszła" 240km/h ,dwa tygodnie temu tylko 175 km/h.Może tutaj znajdę odpowiedź lub podpowiedź na mój problem.Dodam tyko,że po podłączeniu do komputera nie pokazują się żadne błędy a, żeby upewnić się w tym byłam u kilku mechaników.
POzdrawiam

Proszę poczytać Regulamin!
Ostatnio zmieniony 07 gru 2009, 18:57 przez Audicjan, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Audicjan » 07 gru 2009, 18:25

Oh dziękuję za odpowiedź.Auto straciło moc nagle podczas podróży do Zakopanego.Podjechałam do górala mechanika i powiedział,że coś się stało z siatką w katalizatorze.Sposobem domowym naprawił to ale brak mocy pozostał.Po powrocie wymieniłam katalizatory i problem nie znikł.Jeśli chodzi o przepływomierz to po odłączeniu go auto gasnie zatem chyba jest ok.Poza tym na komputerze nie wykazało,że jest niesprawny...

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Post autor: Żółty » 12 gru 2009, 18:07

Audicjan Witam, na moje oko masz problem z LPG, powiedz kiedy został założony, i kiedy ostatni raz był robiony przegląd instalacji LPG, i co się dzieje jak jedziesz na benzynie? 8-)

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Audicjan » 12 gru 2009, 19:12

Witam...
Instalacja została założona dwa lata temu.Przegląd robiony 3 miesiące temu.Nie ma różnicy pomiędzy jazdą na gazie i benzynie.Dzisiaj znów byłam u mechanika i obstawił wymianę katalizatorów (poprzednie wymieniłam na nieoryginalne) lub całkowite zdemontowanie ich w poniedziałek.Spróbuję...może się uda.

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 02 wrz 2009, 21:08
Lokalizacja: xxxx

Post autor: Żółty » 12 gru 2009, 19:23

Więc to jednak nie LPG, a czy mechanik podłączył vag-a? 8-)

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Audicjan » 12 gru 2009, 19:25

Oczywiście i aby upewnic się ,że nie ma błędów byłam u kilku mechaników.I auto okazało się czyste w sensie nie posiada żadnych błędów.

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Audicjan » 13 gru 2009, 10:10

Tak też zamierzam zrobić.
A czy mieliście do czynienia z podobnymi wadami auta gdy przyczyną był zatkany wydech?

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 13 gru 2009, 13:34

miałem kiedyś podobny problem w passacie ale tam wina tkwiła w przepustnicy podczas jazdy nagle dostawał muła takiego że czasami pod nie wielką górkę trzeba było na trójkę redukować żeby się wtoczyć z tym że wyświetlał mi błędy skasowałem kilka dni ok po czym znowu się pojawiały, a powiedz czy auto lepiej się zachowuje jak jest ciepłe czy zimne czy nie ma to różnicy bo czasami czujniki szwankują podają np. oszukaną temp. chłodziwa czy powietrza i auto dostaje zbyt bogatą mieszankę

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 13 gru 2009, 15:49

Audicjan pisze:Oczywiście i aby upewnic się ,że nie ma błędów byłam u kilku mechaników.I auto okazało się czyste w sensie nie posiada żadnych błędów.
no to jak stwierdzili katy :?:
przecież wywala błędami jak coś z katami...

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Audicjan » 13 gru 2009, 17:13

No właśnie i to jest ten problem,że nie pokazują się żadne błędy.Drogą chyba już tylko dedukcji pozostało usunięcie ich...

[ Dodano: 2009-12-13, 17:18 ]
bobson80 pisze:miałem kiedyś podobny problem w passacie ale tam wina tkwiła w przepustnicy podczas jazdy nagle dostawał muła takiego że czasami pod nie wielką górkę trzeba było na trójkę redukować żeby się wtoczyć z tym że wyświetlał mi błędy skasowałem kilka dni ok po czym znowu się pojawiały, a powiedz czy auto lepiej się zachowuje jak jest ciepłe czy zimne czy nie ma to różnicy bo czasami czujniki szwankują podają np. oszukaną temp. chłodziwa czy powietrza i auto dostaje zbyt bogatą mieszankę



Nie ma różnicy pomiędzy jazdą na ciepłym czy zimnym silniku...Z przepustnicą jest wszystko ok (tak przynajmniej zostałam poinformowana)...Jutro usuwam katalizatory i okaże się czy moc powróci,spalanie będzie mniejsze i czy ustaną drgania...

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2014
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 13 gru 2009, 17:24

absajler pisze:Jak masz możliwość sprawdź jak będzie auto chodziło na innym przepływomierzu, ja bym to obstawił.
Audicjan pisze:Jeśli chodzi o przepływomierz to po odłączeniu go auto gasnie zatem chyba jest ok.Poza tym na komputerze nie wykazało,że jest niesprawny...
A ja bym się dokładnie przyjrzał przepływomierzowi! U mnie na kompie pokazywało, że jest ok, a po pewnym czasie okazało się, że to jednak właśnie przepływomierz! :-)

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Audicjan » 13 gru 2009, 17:29

Tak czy siak miałam w planie zlikwidować katalizatory...Jeśli ich usunięcie nie przyniesie poprawy to na pewno "zajmę" się przepływomierzem...Bo cóż innego mi pozostanie? ;-)

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2014
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 13 gru 2009, 17:47

No to powodzenia! <ok>

Awatar użytkownika
bobson80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
Lokalizacja: krosno odrzańskie

Post autor: bobson80 » 13 gru 2009, 21:08

Audicjan pisze:Oh dziękuję za odpowiedź.Auto straciło moc nagle podczas podróży do Zakopanego.Podjechałam do górala mechanika i powiedział,że coś się stało z siatką w katalizatorze.Sposobem domowym naprawił to ale brak mocy pozostał.Po powrocie wymieniłam katalizatory i problem nie znikł.Jeśli chodzi o przepływomierz to po odłączeniu go auto gasnie zatem chyba jest ok.Poza tym na komputerze nie wykazało,że jest niesprawny...
piszesz że coś się stało z siatką
Wiesz kiedyś mojemu znajomemu właśnie kawałek siatki z katalizatora zatkało rurę wydechową kawałek był wielkości orzecha włoskiego wpadł w pierwszy tłumik za katalizatorem i zatkał go 90 proc. auto strasznie się dławiło jak będzie ci mechanik wyciągał katy to niech sprawdzi tłumiki czy nic w nich nie żęcholi a najlepiej odpalić auto jak będzie bez katów za nim jeszcze skręcą tłumiki i sprawdzić jak wkręca się na obroty tylko że przy tym będzie troszkę huku

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Audicjan » 13 gru 2009, 21:29

I właśnie o tym myślałam by sprawdzić jak będzie zachowywało auto bez katalizatorów.Jestem laikiem ale biorąc pod uwagę fakt,iż problem zaczął od wydechu śmiem teraz podejrzewać ,że być może jutro popołudniu będę zadowolona i będę mogła w pełni cieszyć się moim już nie przymulonym autem. :)
Dziękuję wszystkim za sugestie :):):)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja