Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 2,4 LPG] Brak mocy,duże spalanie,drgania

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[C5 2,4 LPG] Brak mocy,duże spalanie,drgania

Post autor: Audicjan » 07 gru 2009, 18:04

Witam...
Jestem nowicjuszką dlatego proszę wybaczyć jeśli moje wypowiedzi będą mało fachowe...Mam wielki problem z moim autem a mianowicie:Spadek mocy,dławienie się,niewielkie drgania na gazie,bardzo duże spalanie (ok.20 l).Odwiedziłam kilku mechaników i niestety na dzień dzisiejszy wszyscy rozkładają ręce.W aucie dokonałam:wymiany sond lambda,katalizatorów,przewodów i świec,sprawdzenia czy rozrząd nie jest przestawiony i NIC...Problemy zostały.Nie byłam na hamowni ale z całą stanowczością moge stwierdzić,że moja NIUNIA ma potęznego muła.Jakieś 4 miesiące temu sprawdziłam największą jej prędkość i "poszła" 240km/h ,dwa tygodnie temu tylko 175 km/h.Może tutaj znajdę odpowiedź lub podpowiedź na mój problem.Dodam tyko,że po podłączeniu do komputera nie pokazują się żadne błędy a, żeby upewnić się w tym byłam u kilku mechaników.
POzdrawiam

Proszę poczytać Regulamin!
Ostatnio zmieniony 07 gru 2009, 18:57 przez Audicjan, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Audicjan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Audicjan » 07 gru 2009, 18:25

Oh dziękuję za odpowiedź.Auto straciło moc nagle podczas podróży do Zakopanego.Podjechałam do górala mechanika i powiedział,że coś się stało z siatką w katalizatorze.Sposobem domowym naprawił to ale brak mocy pozostał.Po powrocie wymieniłam katalizatory i problem nie znikł.Jeśli chodzi o przepływomierz to po odłączeniu go auto gasnie zatem chyba jest ok.Poza tym na komputerze nie wykazało,że jest niesprawny...

Awatar użytkownika
Żółty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Żółty » 12 gru 2009, 18:07