[C5 2,4 LPG] Brak mocy,duże spalanie,drgania
[C5 2,4 LPG] Brak mocy,duże spalanie,drgania
Witam...
Jestem nowicjuszką dlatego proszę wybaczyć jeśli moje wypowiedzi będą mało fachowe...Mam wielki problem z moim autem a mianowicie:Spadek mocy,dławienie się,niewielkie drgania na gazie,bardzo duże spalanie (ok.20 l).Odwiedziłam kilku mechaników i niestety na dzień dzisiejszy wszyscy rozkładają ręce.W aucie dokonałam:wymiany sond lambda,katalizatorów,przewodów i świec,sprawdzenia czy rozrząd nie jest przestawiony i NIC...Problemy zostały.Nie byłam na hamowni ale z całą stanowczością moge stwierdzić,że moja NIUNIA ma potęznego muła.Jakieś 4 miesiące temu sprawdziłam największą jej prędkość i "poszła" 240km/h ,dwa tygodnie temu tylko 175 km/h.Może tutaj znajdę odpowiedź lub podpowiedź na mój problem.Dodam tyko,że po podłączeniu do komputera nie pokazują się żadne błędy a, żeby upewnić się w tym byłam u kilku mechaników.
POzdrawiam
Proszę poczytać Regulamin!
Jestem nowicjuszką dlatego proszę wybaczyć jeśli moje wypowiedzi będą mało fachowe...Mam wielki problem z moim autem a mianowicie:Spadek mocy,dławienie się,niewielkie drgania na gazie,bardzo duże spalanie (ok.20 l).Odwiedziłam kilku mechaników i niestety na dzień dzisiejszy wszyscy rozkładają ręce.W aucie dokonałam:wymiany sond lambda,katalizatorów,przewodów i świec,sprawdzenia czy rozrząd nie jest przestawiony i NIC...Problemy zostały.Nie byłam na hamowni ale z całą stanowczością moge stwierdzić,że moja NIUNIA ma potęznego muła.Jakieś 4 miesiące temu sprawdziłam największą jej prędkość i "poszła" 240km/h ,dwa tygodnie temu tylko 175 km/h.Może tutaj znajdę odpowiedź lub podpowiedź na mój problem.Dodam tyko,że po podłączeniu do komputera nie pokazują się żadne błędy a, żeby upewnić się w tym byłam u kilku mechaników.
POzdrawiam
Proszę poczytać Regulamin!
Ostatnio zmieniony 07 gru 2009, 18:57 przez Audicjan, łącznie zmieniany 4 razy.