Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C5 2.8 ACK Wyciek oleju ???

Silniki benzynowe
Kelebrion
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2015, 18:37
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kelebrion » 20 wrz 2015, 15:56

Beep pisze:PS. Mój też miał mieć pewne 230 tysięcy przebiegu w rzeczywistości ma ponad dwa razy tyle
moj ma napewno bo sprawdzalem w serwisie i dodatkowo mialem taka karte z emisji spalin bo w szwajcarii jest sprawdzana co dwa lata i przebiegi sie pokrywaja:) Auto wyszlo mnie z gazem 12.500 nie wiem czy to duzo czy nie:)

Chyba najgorsza sprawa to uszczelnienie tej górnej miski???

Beep
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 20 maja 2014, 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Beep » 20 wrz 2015, 16:07

E 12.500 to jeszcze nie są złe pieniądze. Mój rok temu kosztował mnie 11.000 a do zrobienia miałem rozrząd, uszczelnienie + tarcze i klocki przód no i klima do nabicia i czyszczenia. Dodatkowo zaraz kupiłem też nowe kapcie na lato + felgi i kapcie na zimę.

Najgorsza będzie wymiana nastawnika i półksiężyca z prawej strony (pasażer) ze względu na małą ilość miejsca. Reszta to tylko kwestia dobrych kluczy :)

Kelebrion
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2015, 18:37
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kelebrion » 20 wrz 2015, 16:33

Beep pisze:E 12.500 to jeszcze nie są złe pieniądze. Mój rok temu kosztował mnie 11.000 a do zrobienia miałem rozrząd, uszczelnienie + tarcze i klocki przód no i klima do nabicia i czyszczenia. Dodatkowo zaraz kupiłem też nowe kapcie na lato + felgi i kapcie na zimę.
Dlatego jakbym tyle wział to bym je sprzedał i niech ktos sobie je uszczelnia:) przy 120 tys w serwiesie byl wymieniany olej w tiptronicu 4 nowe tarcze 4 nowe klocki :) A jak nie to trudno bede robił;/;/;/

Beep
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 20 maja 2014, 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Beep » 21 wrz 2015, 09:56

Twój samochód zrobisz jak chcesz. Jednak jak dla mnie decyzja kompletnie bez sensu.

Kelebrion
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2015, 18:37
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kelebrion » 21 wrz 2015, 20:06

Beep pisze:Twój samochód zrobisz jak chcesz. Jednak jak dla mnie decyzja kompletnie bez sensu.
a pas przedni to ja odsune?? co z prewodami klimy, chyba jakies przewody ida od automatu hmmm

Beep
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 20 maja 2014, 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Beep » 22 wrz 2015, 08:21

Możesz odsunąć albo możesz go zdemontować - moim zdaniem druga opcja jest dużo lepsza. Przewodów rozpinać nie trzeba - jak stoisz przodem do wozu to odchylasz je w lewą stronę. Demontując pas przedni masz świetny dostęp do wszystkiego. Jak będziesz zwalał rozrząd nie zapomnij o nowym termostacie ;)

brewka83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
Imię: Tomasz
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.0 V8 560KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud

Post autor: brewka83 » 22 wrz 2015, 12:25

Jeśli dobierzesz sie do rozrządu i zdejmiesz przód auta to uszczelnienie go będzie dosłownie dziecinna zabawa. Dostęp będzie łatwiejszy do dekli jak i fazatorow wiec na spokojnie dasz radę zrobić. Ja po wymianie ezektora, odm, uszczelek pod deklami i fazatorami mam spokój z wyciekami. Pod dekle ważne jest aby wymienić obie uszczelki bo inaczej będzie zalewać świece olejem.
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie :)
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane <beczy>
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie <boisie>

Kelebrion
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2015, 18:37
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kelebrion » 22 wrz 2015, 16:37

Aż nie chce mi sie wierzyc ze wszystko odchyle bez rozłączania przewodów klimy i przewodów od skrzynii automatycznej a tam jeszcze z przodu przed klima ida chyba przewody od wspomagania??

Beep
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 20 maja 2014, 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Beep » 22 wrz 2015, 17:09

Sam zmieniałem rozrząd i nic od klimy nie trzeba rozpinać bo wszystko da się przesunąć na bok. Jedynie przewód od chłodnicy trzeba zdjąć i płyn spuścić.

Kelebrion
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2015, 18:37
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kelebrion » 22 wrz 2015, 18:27

Beep pisze:Sam zmieniałem rozrząd i nic od klimy nie trzeba rozpinać bo wszystko da się przesunąć na bok. Jedynie przewód od chłodnicy trzeba zdjąć i płyn spuścić.
a przewody od skrzynii automatycznej ktore wchodza do chłodnicy wody???

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 22 wrz 2015, 20:12

Kelebrion pisze:
tylko żeby tam zajrzeć to nie muszę czasem pasa przedniego zdejmować???
tak wszystko trzeba wywalić.... u mnie z tego dość mocno się lało.... co chwila plamy i smród z oleju jak zdmuchiwało na wydechy.

ja to zrobiłem chociaż nie wymieniałem nic innego bo rozrządy itd miałem wsio robione wcześniej ale dobijało mnie te kapanie i ciągłe dolewanie oleju a olej nie tani i zrobiłem i mam spokój silnik suchutki od spodu błysk i człowiek śpi spokojniej <lol>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Kelebrion
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2015, 18:37
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kelebrion » 22 wrz 2015, 20:15

xpbit pisze:tak wszystko trzeba wywalić.... u mnie z tego dość mocno się lało.... co chwila plamy i smród z oleju jak zdmuchiwało na wydechy.

ja to zrobiłem chociaż nie wymieniałem nic innego bo rozrządy itd miałem wsio robione wcześniej ale dobijało mnie te kapanie i ciągłe dolewanie oleju a olej nie tani i zrobiłem i mam spokój silnik suchutki od spodu błysk i człowiek śpi spokojniej
a uszczelniales gorna miske olejowa??

a jeszcze jedno pytanie zeby zdjac koła rozrzadu z głowic to musze zdjac blokade rozrzadu a tam nie ma klina na wałku wiec jak to pozniej ustawie??

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 27 wrz 2015, 10:04

Kelebrion pisze:
xpbit pisze:tak wszystko trzeba wywalić.... u mnie z tego dość mocno się lało.... co chwila plamy i smród z oleju jak zdmuchiwało na wydechy.

ja to zrobiłem chociaż nie wymieniałem nic innego bo rozrządy itd miałem wsio robione wcześniej ale dobijało mnie te kapanie i ciągłe dolewanie oleju a olej nie tani i zrobiłem i mam spokój silnik suchutki od spodu błysk i człowiek śpi spokojniej
a uszczelniales gorna miske olejowa??

a jeszcze jedno pytanie zeby zdjac koła rozrzadu z głowic to musze zdjac blokade rozrzadu a tam nie ma klina na wałku wiec jak to pozniej ustawie??
rozumiem że chodzi ci o górną część miski olejowej co dochodzi do bloku silnika. nie nic tam nie było uszczelniane bo akurat tam było sucho jak na pustyni to może tam się rzadko coś dzieje :]

z rozrzadem to ci nie powiem bo to mechanik robi zawsze :> ale zawsze miał namalowane jakieś znaczki na kołach i bloku chyba i wałki blokował jakoś coś w ten sposób <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja