[ A6 C5+Lpg] 2.8 Problem z obrotami
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
a nie masz czasem tych problemów jak jest wilgotna pogoda? Przewody nie są znowu aż takie kosztowne,więc warto wymienic szczególnie jeśli nie wiesz kiedy były wymieniane
Możesz np. sprawdzic jak będzie ciemno na dworze, na odpalonym silniku czy nie ma takiej choinki na przewodach(przebicia) lub na cewce zapłonowej... oczywiście po zdjęciu osłon z góry silnika...
Możesz np. sprawdzic jak będzie ciemno na dworze, na odpalonym silniku czy nie ma takiej choinki na przewodach(przebicia) lub na cewce zapłonowej... oczywiście po zdjęciu osłon z góry silnika...
Zastosowalem sie do wszystkich powyzszych rad i nic... Dalej to samo...
Dzis bylem u kolejnego mechanika i powiedzial mi ze trzeba wyjac zbiornik paliwa. Tylko po co jak na gazie jest to samo? Nie wnikalem powiedzial ze trzeba wyjac i wtedy zobaczymy...
Co on moze miec za pomysl? Macie jeszcze jakies inne pomysly?
Dzis bylem u kolejnego mechanika i powiedzial mi ze trzeba wyjac zbiornik paliwa. Tylko po co jak na gazie jest to samo? Nie wnikalem powiedzial ze trzeba wyjac i wtedy zobaczymy...
Co on moze miec za pomysl? Macie jeszcze jakies inne pomysly?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
niestety tak już jest.
Myślę, że to nie kwestia zapchanego odpowietrzenia bo miałbyś problemy z odpalaniem silnika na pb na rozgrzanym i na gazie nie byłoby problemów.
ktoś musi posprawdzać Ci nie tylko błędy ale konkretne parametry, nie wszystko też da się sprawdzić na 100%, tak jak przewody i świece, ale to tylko podstawa. trzeba szukać, kiedyś znajdziesz:)
Myślę, że to nie kwestia zapchanego odpowietrzenia bo miałbyś problemy z odpalaniem silnika na pb na rozgrzanym i na gazie nie byłoby problemów.
ktoś musi posprawdzać Ci nie tylko błędy ale konkretne parametry, nie wszystko też da się sprawdzić na 100%, tak jak przewody i świece, ale to tylko podstawa. trzeba szukać, kiedyś znajdziesz:)
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)