Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.8 - chrobot przy pierwszym odpalaniu.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 17 mar 2011, 20:02

przepustnica nie osiąga dolnego ogranicznika to mi wygląda na to ze musisz opuścic linkę bo ona jest regulowana . Za mocno podniesiona moze i nie odbija przepustnica . albo odbija tak na minimum . moze tez blokowac sie linka pedał gazu albo coś jeszcze ., moze przepustnica brudzi ci sie mocno. Adaptacje jak masz zrobiona teraz to znaczy ze jest zaadoptowana do obecnych warunków ( zabrudzenia przepustnicy ) . I problem pojawai sie po zwiększeniu zabrudzenia. WArto spokojnie powoli sie przyjrzeć przepustnicy lince i moze pedał gazu tak jak wspomnialem. Bład w nastawie podstawowej swaidczy o tym ze jest tak jakby zle zaadoptowana ze jej rozwarcie jest dobre ale poczatek i koniec otwarcia nastepuje w nie adoptowanych miejscach. No smierdzi mi tu linką lub brudem w przepustnicy .

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 18 mar 2011, 10:30

Tu możesz mieć rację <okok> W zimie (przy -20stC) dwa razy przyjechałem do pracy na 2500 obrotów bez dotykania pedału gazu. Linka zamarzła - być może jest tak oblepiona brudem w środku. Przepustnica nie odbijała <szok> ? Jak Niuńka postała w słońcu, to wszystko wróciło do normy :) Więc co, wymiana linki i ponowna adaptacja przepustnicy?
Moje Kochanie:)

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 18 mar 2011, 16:51

hmm tak mi się wydaje . Choć cięzko tą linkę zepsuć może ją nasmaruj a jak masz kasę to wymień i już . Zawieszać się nie może.

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 25 mar 2011, 22:03

fishmanr11 pisze:1. Temperatura płynu chłodzącego przynajmniej 80 °C.
2. vag sprawdzając w grupie silnik w kanale 27 dla samochodu z cięgnem gazu :

podczas pracy na biegu jałowym:

pole 1 Przestawianie wałka rozrządul Wartość wymagana: 0 (= &#8222;przestawianie wałka rozrządu WYÂŁ&#8220;)

pole 3 °obroty wału korbowego Przestawianie, 1 rząd cylindrów (prawy rząd cylindrów)l Wartość wymagana: -3 &#8230; 6 °KW

pole 4 °obroty wału korbowego Przestawianie, 2 rząd cylindrów (lewy rząd cylindrów)l Wartość wymagana: -3 &#8230; 6 °KW

podczas działania (przyśpieszania podczas testu drogowego):

pole 1 --- Przestawianie wałka rozrządul Wartość wymagana: 1 (= &#8222;przestawianie wałka rozrządu ZAÂŁ&#8220;

pole 3 &#8230; °obroty wału korbowego Przestawianie, 1 rząd cylindrów (prawy rząd cylindrów)l Wartość wymagana: 16 &#8230; 25 °KW 1)

pole 4 &#8230; °obroty wału korbowego Przestawianie, 2 rząd cylindrów (lewy rząd cylindrów)l Wartość wymagana: 16 &#8230; 25 °KW 1)


1) Jeśli podczas jazdy próbnej wskazywana jest jedynie wartość pomiędzy 6,0 i 16,0 °KW, elektryczny zawór przestawiania wałka rozrządu przełącza wprawdzie ciśnienie oleju prawidłowo na mechaniczny nastawnik wałka rozrządu, ten jednak nie może osiągnąć swojego położenia krańcowego (np. z powodu oporów w działaniu).

dla samochodów bez cięgna tylko z potencjometrem gazu to samo tylko grupa wskazań 90 nie 27

Po diagnozie podziel się wynikami. Zwróć uwagę na to jak zachowują się te parametry czy stoją blisko 0 na jałowym i jakich wartości sięgają przy przyśpieszaniu

Chciałbym u siebie VAGiem sprawdzić za pomocą tego opisu działanie napinaczy, ale w VAGu nie mogę wpisać kanału 27.

Wchodzę w SILNIK a potem naciskam na ''pojedynczy odczyt'' nastepnie wpisuję kanał 27, zatwierdzam to enterem i nic się nie dzieje :|

Napiszcie mi czy robię to dobrze.. mam interfejs od niedawna i moge się mylić...
Były:
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja