Petroniusz566 pisze:w takim razie trzeba jednak odrzucić tezę o walniętych wtryskach i zająć się cewką.. Nawet jeśli nie ma błędów to cewka może być główną winowajczynią.. przy okazji zastanawiałbym się nad świecami... Napisałem wcześniej żebyś spróbował popryskać trochę zraszaczem (choćby takim do kwiatków) na cewkę i na kable.. jeśli praca silnika się zmieni na gorsze podczas tej czynności to będzie znak, że trzeba wymienić elementy układu zapłonowego... Iskra w tym przypadku jest najważniejsza.. bez tego nicpaput pisze:od czasu do czasu zafaluje
Grzałkami się nie przejmuj bo sondy reagują... Co innego jeśli nie udałoby Ci się usunąć błędów sond.. wtedy trzeba by było im się przyjrzeć bardziej
[ Dodano: 2012-03-01, 20:21 ]
Sondy reaguja ale jak jest zimny to ich nie dogrzewa i moze wtedy wpada w tryb awaryjny. I blad od grzalki sondy powraca