Dzięki za odpowiedź, to dla mnie wiele znaczy

A teraz zadam pytanie odnośnie samego silnika.
Może to głupio zabrzmi, ale jak w ogóle powinien chodzić silnik 1.8t awt??
Jaki powinien wydawać dźwięk przy pracy na jałowym biegu, a jaki przy jednostajnym dodawaniu gazu nadal na jałowym biegu?
Mam wrażenie że u mnie nie do końca jest tak jak powinno być.
[ Dodano: 2018-07-01, 23:22 ]
Witam. Chciałbym reaktywować temat, bardziej o tematykę jakie skrzynie manualne można, powinno się adaptować do 1.8t bez quattro. Swap z multitronika na skrzynię manualną.
Czytałem, szukałem ale każdy inaczej opisuje i mało jest konkretów, więcej niepewności i obaw.
Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś kto już to przerabiał i jest dość pewien swojej wiedzy, lub ktoś kto robi z tym i wie co i jak.
1. Różnice przełożeń w 5. i 6. biegowych skrzyniach przynajmniej dla benzynowych silników są małe. Podobno....
2. W 6. biegowych skrzyniach manualnych jest jakaś wada/ wada fabryczna z łożyskami, jakimi, nie wiem. Wszystkie 6. biegowe skrzynie mają tę przypadłość czy tylko konkretne skrzynie, bądź jeżdżone z nocnymi silnikami. Jaki jest konkretnie problem z łożyskami? Złe smarowanie, zbyt duże obciążenia, wady łożysk?
3. Z jakich silników można szukać skrzyń manualnych do przekładki, i jakie oznaczenia.
4. Przy przekładce są potrzebne: lewarek zmiany biegów z osprzętem, cięgna ze skrzyni do lewarka, łapy pod skrzynię, może inne półośki, robota z elektryką przy podłączaniu biegu wstecznego do świateł, programowanie silnika: ustawianie na tryb pracy z manualną skrzynią, układ wysprzęgnika z podłączeniem do serwa. Coś jeszcze? Coś jeszcze co jest ważne?
5. Ciężko jest wyjąć skrzynię biegów? Ogólnie czy ciężko jest to zrobić samemu w normalnym garażu z kanałem, nie warsztat?