Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 AVF] sprzeglo i dwumas

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

[A6 C5 AVF] sprzeglo i dwumas

Post autor: AndreCh » 11 gru 2010, 00:41

Wtam kolegow .

Otoz w poniedzialek jade na wymiane dwumasu i kompletnego sprzegla . Wsadzam LUK .

Objawy sa takie jak TU .
a6-c...ans-vt22719.htm

Moim plusem jest to iz mechanik zgodzil sie abym mu sie poplatal po garazu podczas roboty i bede mial okazje mu pomoc a co za tym idzie pozagladac tu i owdzie .

Moje pytania brzmia :

Na co podczas tej wymiany zwrocic uwage , czy sa jakies szczegolne srodki bezpieczenstwa aby wykonac te robote dobrze i aby nic nie spaprac ? Zwlaszcza ze bedzie to kosztowalo mala fortunke ...

Co zazwyczaj powinno sie jeszcze wymienic oprocz rzeczy dolaczonych w komplecie ?

Jak sprawdzic stan przegubow wewnetrznych i czy przy okazji warto wymienic olej w skrzyni czy lepiej tego nie tykac ?

Wiem ze mechanik powinien wiedziec co z czym i co do czego ale , chcialbym byc pewien ze wszystko zostanie wymienione i ze zeraz nie bedzie trzeba tego rozbierac ponownie , wiec jesli ktos ma doswiadczenie w tego typu naprawach to bardzo prosze o podpowiedzi .

Dzieki .

[ Dodano: 2010-12-09, 00:33 ]
A tutaj dolaczam dosc ciekawy opis wymiany dwumasu na jednomas
http://www.zssplus.pl/www_prasa/32.htm
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

kecaj60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 05 gru 2010, 21:27
Lokalizacja: lubelskie

Dwumasowe koło zamachowe (DKZ) - Diagnostyka uszkodzeń

Post autor: kecaj60 » 16 gru 2010, 08:23

Znalazłem stronę, na której opisana jest diagnostyka uszkodzenia DKZ , a także filmik dotyczący budowy i działania DKZ:

Opis diagnostyki
Film [/quote]

AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 18 gru 2010, 21:17

Ok . Sprawa zalatwiona .
Zrezygnowalem z uslugi mechanika poniewaz podniusl cene w ostatniej chwili i zrobilem to sam z kumplem mechanikiem w garazu bez podnosnika i kanalu ale bylo ok . ogarnelismy sprawe w jakies 6h roboty .

Wymieniony uszczelniacz walu ( chyba to tak sie nazywa ) kolo dwumasowe i caly komplet sprzegla LUK .

Dziwne bo nowe kolo mialo luz poosiowy / obrotowy okolo 5mm ale dzwonilem do przedstawicieli
LUK - a i powiedziano mi ze do AVF tak ma byc . Luz moze byc do 17° czyli okolo pieciu zebow na kole i kilka milimetrow masy moga sie bujac wobec siebie .
Moze sie komus przyda bo ja sie zaraz przestraszylem i PANIKA :) ze nowy dwumas do bani .

Ustapila polowa drgan , dziwny grzechot w skrzyni jak twierdzili niektorzy mechanicy , ustabilizowaly sie obroty i lampka w kabinie juz nie migocze na jalowym .
Sprzeglo bierze zaraz przy podlodze gdzies w 1/3 skoku pedalu biegi wchodza ciut lzej i jest git .

[ Dodano: 2010-12-19, 16:02 ]
panowie jeszcze pytanko do znawcow , czy docisk powinien byc ustawiany podczas montazu na jakies znaki wzgledem kola zamachowego czy tylko zakladamy tak jak pasuje i po sprawie , jest to dla mnie wazna informacja gdyz jak zakladalismy docisk to nikt tam na nic nie zwracal uwagi i wciaz drzy silnik i czuje to na kierownicy i dzwigni zmiany biegow .

podpowiedzcie mi prosze
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja