co się stanie jeśli odkręce 2 tylnie półośki od dyfra i rozpędzę samochód podwieszony na podnośniku do 130 km
potrzeba znależdz przyczynę drgań tylniej prawej części nadwozia przy 130 km/h
.byla już próba bez kół i bicie występuje nadal
jak sprawdzić podporę wału organoleptycznie i jak się sprawdza krzyżaki
tuleje met gum sprawdzone na szarpakach
pytanie techniczne tylnie zawieszenie i most
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
samochód będzie wisiał na podnośniku nie musi ruszać
dzisiaj robiłem próbę bez tylnich kół
zaczyna działać esp abs i inne systemy w pewnym momencie układy zgłupiały całkowicie i mimo puszczenia gazu sam nabierał prędkości obrotowej do odcinki dopiero wyłączenie zapłonu ostudziło jego zapędy
wyciągnełem 4 bezpieczniki zasilające asp abs i druga pruba przebiegła normalnie ale nadal jest bicie
chcę odkręcić półosie od tyl dyfra aby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzenie przegubów bądz łóżysk a jeśli będą dalej wibracje to zostaje tylko wał napędowy
zastanawiam się jak zachowa się dyfer po demontażu półosiek
czy satelity przypadkiem nie wylecą z orbity
w kosmos przy 130 km bez obciążenia
dzisiaj robiłem próbę bez tylnich kół
zaczyna działać esp abs i inne systemy w pewnym momencie układy zgłupiały całkowicie i mimo puszczenia gazu sam nabierał prędkości obrotowej do odcinki dopiero wyłączenie zapłonu ostudziło jego zapędy
wyciągnełem 4 bezpieczniki zasilające asp abs i druga pruba przebiegła normalnie ale nadal jest bicie
chcę odkręcić półosie od tyl dyfra aby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzenie przegubów bądz łóżysk a jeśli będą dalej wibracje to zostaje tylko wał napędowy
zastanawiam się jak zachowa się dyfer po demontażu półosiek
czy satelity przypadkiem nie wylecą z orbity

- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
ja nie mam ESP jedynie EDL czy tam EDS a tego się wyłączyć nie da chyba że ABS cały się rozepnie...
ale miałbym lekkie obawy żeby tak rozpędzać samochód
ja wiem napewno że coś nie gra z tyłu w moście bo się coś umyka plus jeden wewnętrzny przegub mogę mieć rozwalony bo gumowa osłona jest jakaś zmasakrowana trochę no ale u mnie są wibrację przy dodaniu gazu i odpuszczeniu tylko w tym momencie także narazie trzeba z tym żyć
jak się zrobi inne rzeczy to będzie można się wziąć za tylny most
ale miałbym lekkie obawy żeby tak rozpędzać samochód
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
ja wiem napewno że coś nie gra z tyłu w moście bo się coś umyka plus jeden wewnętrzny przegub mogę mieć rozwalony bo gumowa osłona jest jakaś zmasakrowana trochę no ale u mnie są wibrację przy dodaniu gazu i odpuszczeniu tylko w tym momencie także narazie trzeba z tym żyć

jak się zrobi inne rzeczy to będzie można się wziąć za tylny most

_________________________________ Audi Quattro______________________________