xpbit pisze:no jeśli się takiemu mechanikowi przypomni o rozebraniu przegubu i będzie się nad nim stało to powinien go raczej rozebrać
Niby fakt, ale to jest czasowo nie takie 5 minut, tzn. jak by policzyć wg stawki godzinowej to moze bardziej się opłacać kupić nowy przegub (nie myslę o ori ASO ale dobrym zamienniku)
Jesli guma tylko pękła, to nawet jak wywala smar to może nie byc jeszcze katastrofy, bo to wywala siłą odśrodkową i w tym momencie do srodka piasek raczej nie wpadnie.
Gorzej gdy taka guma jest w strzepach (zdarza się, że sie ją rozedrze np na jakimś drucie itp) wtedy nałapie syfu.
Generalnie: rób to jak najszybciej

nie jest to nic niezwykłego, każdy normalny mechanik poradzi sobie.
Poza tym warto co jakiś czas luknąć na felgi, czy nie ma śladów smaru, wtedy wyłapuje się takie coś najszybciej
