Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[MULTI]Multitronic problem

Układ napędowy i skrzynie biegów
rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 07 kwie 2015, 19:03

moze hamulce Ci trzymaja ;)

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Rocznik: 2006
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 07 kwie 2015, 21:15

Pisałeś że skrzynka jeździła na oleju nie ORI więc to może być przyczyna jak wyżej olej sprawdzasz na 35st. na pozycji N odkręcasz korek pod skrzynią ten na imbusa zleci raptem 50ml. z kanalika jeśli mechanik wlał Ci 7 l. to będzie nadmiar wyleci więc przyszykuj pojemnik 2l do mojej AMX wchodzi 5l. i tyle raczej wchodzi do większości. Jeśli będzie stan ok spróbuj jeszcze raz wymienić olej na ORI nie to że naciągam ale jak był wlany syf do on dalej tam jest bo przy "statycznej" wymianie wymieniasz 3/4 oleju 1/3 zostaje w filtrze zewn. i przewodach oraz w hydraulice. Adaptacja nic nie pomoże skrzynia się sama adaptuje podczas jazdy przód tył.
Pozdrawiam Marcin

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja