Mam problem z takimi charakterystycznymi stukami podczas jazdy. Gdy się rozpędzam i gwałtownie odejmę gazu to słychać taki charakterystyczny stuk. Tak samo jest przy wbijaniu R i D, poza tym odczuwam wibracje między 60 a 70 km/h. Z racji tego pojechałem dzisiaj na kanał aby obejrzeć wał.
Pierwsze pytanie dotyczy luzu w osi wału jaki ma być. Zrobiłem sobie kreskę na wale i obudowie dyfra, i kręcąc wałem przesuwa się on ok 1 cm od punktu. Wydaje mi się trochę sporo, i że to może być przyczyna owego stuku.
Pytanie drugie dotyczy podpory. Wal w łożysku nie ma luzu ale guma, która go otacza jest bardzo miękka i wał bez problemu mogę unieść w dowolną stronę. Domyślam się, podpora do wymiany


Dzięki za wszelkie informacje.
[ Dodano: 2013-05-30, 11:14 ]
Witam Ponownie. Znalazłem przyczynę stuku, jest nią wał a dokładnie spory luz na wyjściu skrzyni (Torsten). Wiem, że można zlikwidować ten luz za pomocą specjalnych podkładek ale do tego jest też potrzebna wiedza o ile ma być zmniejszony ten luz. Poszukuje w związku z tym warsztatu na dolnym śląsku, który ogarnoł by ten temat. Może ktoś pomoże????
