Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ INNY] Więkrze końcówki wtrysków

Silniki wysokoprężne
harnasm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: harnasm » 19 sie 2014, 20:01

no juz nie koloryzuj bo teraz kazdy tak bedzie chcial... jak Ci turbo wstaje od 1000 mowisz? kazde turbo juz "wstaje" od momentu jak gazy wylotowe napędzają turbine a sprężarka zaczyna sprężać :) przy 1400 napewno nie masz jeszcze pełnego doładowania to sobie daje rękę uciąć <radocha>

bajabaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2010, 16:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: bajabaj » 20 sie 2014, 20:14

Nie koloryzuję , nie twierdzę że turbo w pełni działa przy 1000 czy nawet 1400 obrotów. Myślę że należałoby spojrzeć na charakterystykę silnika BDG z multi i widać na wykresie że maksymalny moment obrotowy 310 NM jest dostępny przy 1400 obrotów i ciągnie się płasko do 3600 obrotów co eliminuje właściwie turbo dziurę. Wiadomo że turbinę napędzają gazy spalinowe i od obrotów 1000-1200 turbina zaczyna pracować , moment przy 1400 obrotów skądś się w końcu bierze. Jak pisałem mój BDG idzie od samego dołu cały czas równo i nie czuje żadnego strzału przy większych obrotach , jak ma to miejsce przy 1.9 TDI gdzie jest strzał przy 2000 obrotów. A tak naprawdę jeszcze dobra rada dla zainteresowanego, poczytaj trochę o skrzyni multitronic i zastanów się czy na pewno chcesz robić czip tuning? Jest to fajna skrzynia ( osiągi i spalanie lepsze niż przy ręcznej skrzyni) ale nie nadaje się do tuningu. W naszym modelu znosi moment maksymalnie 310 NM. Pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl