Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
lobivan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 22 cze 2009, 19:19
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: lobivan » 17 maja 2010, 23:11

Ja to samo mam jak jest zimno to idzie cudownie :lol: ale jak sa upały to muł okropny :evil:
Z mądrym człowiekiem, to i pogadać ciekawie.

milosz_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:23
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: milosz_wwl » 18 maja 2010, 13:09

u mnie wgniatało w fotel na początku od 2500, a teraz dopiero od 3000obr.
a oto cytat z innego forum dotyczący braku mocy przy około 1800obr:

"masz zawalone syfem kierownice spalin turbinki cieplej strony do czyszczenia błędów żadnych nie będziesz miał dopiero jak z logujesz auto albo wrzucisz na rolki to będziesz wyraźnie widział, równie dobrze możesz mieć zasyfiony zawór EGR (najlepiej go zaślepić i ominąć programem)na vagu w blokach pomiarowych zobacz procenty zaworu a swoja droga i tak go przeczyść nie zaszkodzi"

DAMIANSKYLINE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ

Post autor: DAMIANSKYLINE » 20 maja 2010, 15:32

Byłem u mechanika i błędów nie znalazł, mówił że czasami EGR się zawiesi ale to nie powinno być to, weżmie auto na 2 dni i sprawdzi dokładnie co to, spróbuje poczyścić jeszcze raz EGR i obadam narazie nie wiem nic więcej, szkoda bo ta turbo dziura mnie lekko wkurwia

[ Dodano: 2010-05-23, 20:04 ]
Przeczyściłem porządnie ten zawór, pompką próbowałem zasysać go i grzybek się ruszał, skręciłem do kupy i dalej to samo, hujow... nie wiem co to może być (help)
DAMIANSKYLINE

Awatar użytkownika
mad_ar2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mad_ar2 » 20 cze 2010, 18:16

u mnie podobnie ale temat juz rozpoczalem
najgorsze ze nie ma gdzie pojechac zeby zrobic logi

link do tematu - wciaz walcze :-D
a6-afb-25-150km-quattro-jak-sie-nagrzej ... htm#244704

reszte logow zamieszcze jak bede mial diagnoste do pomocy :-P

milosz_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:23
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: milosz_wwl » 20 cze 2010, 20:48

DAMIANSKYLINE pisze: Przeczyściłem porządnie ten zawór, pompką próbowałem zasysać go i grzybek się ruszał, skręciłem do kupy i dalej to samo, hujow... nie wiem co to może być (help)
Spróbuj jeszcze przeczyścić kolektory ssące, podobno przelot rury z 5cm potrafi się zmniejszyć do 3cm.

Ja chyba we wtorek będę czyścił może pomoże.

Awatar użytkownika
mad_ar2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mad_ar2 » 20 cze 2010, 21:19

ok dzieki sprobuje ale dopiero w nastepny weekend
natomiast wlasnie wrocilem z malych logow natomiast nie bylo dzis najgorzej bo ciagnela od 2100-2500obr natomiast obrobie logi i umieszcze w swoim temacie to podesle linka
pozdr

[ Dodano: 2010-06-21, 00:26 ]
umiescilem logi jak cos to mozna zerknac pod adresem ktory podalem wczesniej
pozdr

Awatar użytkownika
lobivan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 22 cze 2009, 19:19
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: lobivan » 23 cze 2010, 15:36

Witam
No i udało mi się :mrgreen: Zimny silnik auto jak z salonu ciągnie , ciepły muł.... :-(
W moim przypadku pomogła wymiana przepływomierza :-D . Teraz autko ciągnie już na dolnych obrotach tj około 1650 a 1700 i to takiego kopa ma ze ...........
Teraz jadac na biegu 5 i mając około 60km/h i wciskając pedał gazu ... czuć jak ładnie ciągnie <ok>
Pozdrawiam <piwo>
Z mądrym człowiekiem, to i pogadać ciekawie.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 23 cze 2010, 17:08

lobivan pisze:W moim przypadku pomogła wymiana przepływomierza
właśnie miałem zasugerować przeczyszczenie, no ale wymiana równie trafna ;-)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

franek f
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2010, 13:18
Lokalizacja: galway

brak mocy od 1000 do 2000 rpm

Post autor: franek f » 25 lip 2010, 14:34

ja mam to samo ,sprawdziłem elektrozawory podciśnień i wszystko z podciśnieniami,egr,turbo,kolektory czy nie są brudne ,katalizatory i wydechy czy nie zapchane,zostało mi jeszcze sprawdzić pompę i wtryski,czy jest możliwe ze wtryski leją,sprawdzałeś może to bo jest to bardzo istotne ,jeden forumowicz bardzo treściwie i konkretnie opisał nasze nieszczęśliwe silniki v6 usterki i błędy techniczne,jak znajdę to napisze ten temat.Pozdrawiam Tomek
franek

Awatar użytkownika
mad_ar2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mad_ar2 » 25 lip 2010, 15:33

u mnie pomoglo odpiecie przeplywomierza czyli to by bylo to ... natomiast cieknie albo z przewodzikow do wtryskiwaczy albo z uszczelek od wtryskow ...mechanik mowil ze moze jeszcze ciec z podkladek ktore tam sa ;]

DAMIANSKYLINE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ

[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr

Post autor: DAMIANSKYLINE » 26 lip 2010, 18:56

Witam, po dłuższej przerwie, Znalazłem już problem mojego braku mocy :-D
Otóż , nie była to nowa przelywka i wyczyszczona też by jeszcze pewnie pojeżdziła, ani czyszczony egr,a więc auto mi sie nie grzało, otóż miało jakies 60 sttopni nie wiecej , teraz wiem czemy w zime sie tak szybko nie nagrzewał, wymieniłem termostat(280) zl, i auto zaczęło sie zbierać ale tylko na zimnym,silniku, tzn gdy sie rozgrzeje temp do 90 stopni a tez tego nie wiedziałem bo w liczniku miałem problem dopiero elektryk naprawił to, i temp pion 90 stopni,a temp 90 silnika i muł, a klime jak włączyłemto jak końmi by jechał szybciej, popatrzałem już wszedzie,i okazało się że wąż ten gruby od kolektora do turbiny tam przy turbinie gdzie jest opaska sciskowa jest dziura dookoła, i było lepiej .... do czasu jak sie k.... znów nie nagrzał, no i.... już nie wiedziałem za co sie brać więc poczysciełem zaworki n 18 i n75,myslałem ze bedzie to ten od gruchy brudny,a to jednak od egr'a była rureczka zabrudzona(ona jest bardzo cienka,
Teraz na 4 i na 5 ciągnie od 1500 i sie juz nie zawiesza,llepiej chodzi niż na zimnym,k
Jak temp osiaga 90 stopni to rakieta a nie auto,dodam że wymieniłem jeszcze g2/g62,wiecej info to piszczie na gg 6190366. sorki ze tak pisze nie zabardzo spujnie ale sie spiesze, moja niunia ładnie naparza,pozdro, i czekam na forum bede teraz rzadziej odwiedzał .lecz służe pomoca
DAMIANSKYLINE

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 27 lip 2010, 10:35

DAMIANSKYLINE, być może właśnie podałeś mi rozwiązanie moje problemu. W moim przypadku do 2000 obr ciągnie, później jest muł do ok 2500-2700 i później leci bez "oporów". Jest to szczególnie drażniące przy wyprzedzaniu. Będzie trzeba to sprawdzić.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

DAMIANSKYLINE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ

[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr

Post autor: DAMIANSKYLINE » 28 lip 2010, 10:31

marlitkos, może obejrz też przepływomierz, tylko jak ja swój odłączałąem, to wogóle powyżej 2000 obr nie chciał iśc, może to odłączanie nie działa lepiej poczyść swoją, chyba że masz nową,powodzenia
DAMIANSKYLINE

Awatar użytkownika
mad_ar2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mad_ar2 » 28 lip 2010, 18:14

z tego co juz ktos pisal to odpiecie przeplywomierza dziala tylko na autach z manualna skrzynia

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Re: [A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000

Post autor: marlitkos » 28 lip 2010, 20:53

DAMIANSKYLINE pisze:marlitkos, może obejrz też przepływomierz, tylko jak ja swój odłączałąem, to wogóle powyżej 2000 obr nie chciał iśc, może to odłączanie nie działa lepiej poczyść swoją, chyba że masz nową,powodzenia
przepływomierz czyściłem w zeszłym roku płynem CRC ale nie odczułem różnicy. Chyba że moje czyszczenie zostało niewłaściwie wykonane. Ale spróbuje odłączyć przepływomierz i zobaczę co się będzie działo.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja