[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:23
- Lokalizacja: Wołomin
u mnie wgniatało w fotel na początku od 2500, a teraz dopiero od 3000obr.
a oto cytat z innego forum dotyczący braku mocy przy około 1800obr:
"masz zawalone syfem kierownice spalin turbinki cieplej strony do czyszczenia błędów żadnych nie będziesz miał dopiero jak z logujesz auto albo wrzucisz na rolki to będziesz wyraźnie widział, równie dobrze możesz mieć zasyfiony zawór EGR (najlepiej go zaślepić i ominąć programem)na vagu w blokach pomiarowych zobacz procenty zaworu a swoja droga i tak go przeczyść nie zaszkodzi"
a oto cytat z innego forum dotyczący braku mocy przy około 1800obr:
"masz zawalone syfem kierownice spalin turbinki cieplej strony do czyszczenia błędów żadnych nie będziesz miał dopiero jak z logujesz auto albo wrzucisz na rolki to będziesz wyraźnie widział, równie dobrze możesz mieć zasyfiony zawór EGR (najlepiej go zaślepić i ominąć programem)na vagu w blokach pomiarowych zobacz procenty zaworu a swoja droga i tak go przeczyść nie zaszkodzi"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
Byłem u mechanika i błędów nie znalazł, mówił że czasami EGR się zawiesi ale to nie powinno być to, weżmie auto na 2 dni i sprawdzi dokładnie co to, spróbuje poczyścić jeszcze raz EGR i obadam narazie nie wiem nic więcej, szkoda bo ta turbo dziura mnie lekko wkurwia
[ Dodano: 2010-05-23, 20:04 ]
Przeczyściłem porządnie ten zawór, pompką próbowałem zasysać go i grzybek się ruszał, skręciłem do kupy i dalej to samo, hujow... nie wiem co to może być (help)
[ Dodano: 2010-05-23, 20:04 ]
Przeczyściłem porządnie ten zawór, pompką próbowałem zasysać go i grzybek się ruszał, skręciłem do kupy i dalej to samo, hujow... nie wiem co to może być (help)
DAMIANSKYLINE
u mnie podobnie ale temat juz rozpoczalem
najgorsze ze nie ma gdzie pojechac zeby zrobic logi
link do tematu - wciaz walcze :-D
a6-afb-25-150km-quattro-jak-sie-nagrzej ... htm#244704
reszte logow zamieszcze jak bede mial diagnoste do pomocy :-P
najgorsze ze nie ma gdzie pojechac zeby zrobic logi
link do tematu - wciaz walcze :-D
a6-afb-25-150km-quattro-jak-sie-nagrzej ... htm#244704
reszte logow zamieszcze jak bede mial diagnoste do pomocy :-P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:23
- Lokalizacja: Wołomin
Spróbuj jeszcze przeczyścić kolektory ssące, podobno przelot rury z 5cm potrafi się zmniejszyć do 3cm.DAMIANSKYLINE pisze: Przeczyściłem porządnie ten zawór, pompką próbowałem zasysać go i grzybek się ruszał, skręciłem do kupy i dalej to samo, hujow... nie wiem co to może być (help)
Ja chyba we wtorek będę czyścił może pomoże.
ok dzieki sprobuje ale dopiero w nastepny weekend
natomiast wlasnie wrocilem z malych logow natomiast nie bylo dzis najgorzej bo ciagnela od 2100-2500obr natomiast obrobie logi i umieszcze w swoim temacie to podesle linka
pozdr
[ Dodano: 2010-06-21, 00:26 ]
umiescilem logi jak cos to mozna zerknac pod adresem ktory podalem wczesniej
pozdr
natomiast wlasnie wrocilem z malych logow natomiast nie bylo dzis najgorzej bo ciagnela od 2100-2500obr natomiast obrobie logi i umieszcze w swoim temacie to podesle linka
pozdr
[ Dodano: 2010-06-21, 00:26 ]
umiescilem logi jak cos to mozna zerknac pod adresem ktory podalem wczesniej
pozdr
Witam
No i udało mi się :mrgreen: Zimny silnik auto jak z salonu ciągnie , ciepły muł....
W moim przypadku pomogła wymiana przepływomierza :-D . Teraz autko ciągnie już na dolnych obrotach tj około 1650 a 1700 i to takiego kopa ma ze ...........
Teraz jadac na biegu 5 i mając około 60km/h i wciskając pedał gazu ... czuć jak ładnie ciągnie
Pozdrawiam
No i udało mi się :mrgreen: Zimny silnik auto jak z salonu ciągnie , ciepły muł....

W moim przypadku pomogła wymiana przepływomierza :-D . Teraz autko ciągnie już na dolnych obrotach tj około 1650 a 1700 i to takiego kopa ma ze ...........
Teraz jadac na biegu 5 i mając około 60km/h i wciskając pedał gazu ... czuć jak ładnie ciągnie

Pozdrawiam

Z mądrym człowiekiem, to i pogadać ciekawie.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
właśnie miałem zasugerować przeczyszczenie, no ale wymiana równie trafnalobivan pisze:W moim przypadku pomogła wymiana przepływomierza

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
brak mocy od 1000 do 2000 rpm
ja mam to samo ,sprawdziłem elektrozawory podciśnień i wszystko z podciśnieniami,egr,turbo,kolektory czy nie są brudne ,katalizatory i wydechy czy nie zapchane,zostało mi jeszcze sprawdzić pompę i wtryski,czy jest możliwe ze wtryski leją,sprawdzałeś może to bo jest to bardzo istotne ,jeden forumowicz bardzo treściwie i konkretnie opisał nasze nieszczęśliwe silniki v6 usterki i błędy techniczne,jak znajdę to napisze ten temat.Pozdrawiam Tomek
franek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr
Witam, po dłuższej przerwie, Znalazłem już problem mojego braku mocy :-D
Otóż , nie była to nowa przelywka i wyczyszczona też by jeszcze pewnie pojeżdziła, ani czyszczony egr,a więc auto mi sie nie grzało, otóż miało jakies 60 sttopni nie wiecej , teraz wiem czemy w zime sie tak szybko nie nagrzewał, wymieniłem termostat(280) zl, i auto zaczęło sie zbierać ale tylko na zimnym,silniku, tzn gdy sie rozgrzeje temp do 90 stopni a tez tego nie wiedziałem bo w liczniku miałem problem dopiero elektryk naprawił to, i temp pion 90 stopni,a temp 90 silnika i muł, a klime jak włączyłemto jak końmi by jechał szybciej, popatrzałem już wszedzie,i okazało się że wąż ten gruby od kolektora do turbiny tam przy turbinie gdzie jest opaska sciskowa jest dziura dookoła, i było lepiej .... do czasu jak sie k.... znów nie nagrzał, no i.... już nie wiedziałem za co sie brać więc poczysciełem zaworki n 18 i n75,myslałem ze bedzie to ten od gruchy brudny,a to jednak od egr'a była rureczka zabrudzona(ona jest bardzo cienka,
Teraz na 4 i na 5 ciągnie od 1500 i sie juz nie zawiesza,llepiej chodzi niż na zimnym,k
Jak temp osiaga 90 stopni to rakieta a nie auto,dodam że wymieniłem jeszcze g2/g62,wiecej info to piszczie na gg 6190366. sorki ze tak pisze nie zabardzo spujnie ale sie spiesze, moja niunia ładnie naparza,pozdro, i czekam na forum bede teraz rzadziej odwiedzał .lecz służe pomoca
Otóż , nie była to nowa przelywka i wyczyszczona też by jeszcze pewnie pojeżdziła, ani czyszczony egr,a więc auto mi sie nie grzało, otóż miało jakies 60 sttopni nie wiecej , teraz wiem czemy w zime sie tak szybko nie nagrzewał, wymieniłem termostat(280) zl, i auto zaczęło sie zbierać ale tylko na zimnym,silniku, tzn gdy sie rozgrzeje temp do 90 stopni a tez tego nie wiedziałem bo w liczniku miałem problem dopiero elektryk naprawił to, i temp pion 90 stopni,a temp 90 silnika i muł, a klime jak włączyłemto jak końmi by jechał szybciej, popatrzałem już wszedzie,i okazało się że wąż ten gruby od kolektora do turbiny tam przy turbinie gdzie jest opaska sciskowa jest dziura dookoła, i było lepiej .... do czasu jak sie k.... znów nie nagrzał, no i.... już nie wiedziałem za co sie brać więc poczysciełem zaworki n 18 i n75,myslałem ze bedzie to ten od gruchy brudny,a to jednak od egr'a była rureczka zabrudzona(ona jest bardzo cienka,
Teraz na 4 i na 5 ciągnie od 1500 i sie juz nie zawiesza,llepiej chodzi niż na zimnym,k
Jak temp osiaga 90 stopni to rakieta a nie auto,dodam że wymieniłem jeszcze g2/g62,wiecej info to piszczie na gg 6190366. sorki ze tak pisze nie zabardzo spujnie ale sie spiesze, moja niunia ładnie naparza,pozdro, i czekam na forum bede teraz rzadziej odwiedzał .lecz służe pomoca
DAMIANSKYLINE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr
marlitkos, może obejrz też przepływomierz, tylko jak ja swój odłączałąem, to wogóle powyżej 2000 obr nie chciał iśc, może to odłączanie nie działa lepiej poczyść swoją, chyba że masz nową,powodzenia
DAMIANSKYLINE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
Re: [A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000
przepływomierz czyściłem w zeszłym roku płynem CRC ale nie odczułem różnicy. Chyba że moje czyszczenie zostało niewłaściwie wykonane. Ale spróbuje odłączyć przepływomierz i zobaczę co się będzie działo.DAMIANSKYLINE pisze:marlitkos, może obejrz też przepływomierz, tylko jak ja swój odłączałąem, to wogóle powyżej 2000 obr nie chciał iśc, może to odłączanie nie działa lepiej poczyść swoją, chyba że masz nową,powodzenia