Witam
Mój problem polega na tym iż padła mi pompa paliwowa która została zregenerowana w serwisie bosch. Po odebraniu auta i przejechaniu 50metrów skrzynia tiptronick przeszła na tryb awaryjny. Oczywiście wróciłem do serwisu gdzie skasowali mi błędy i podczas jazdy próbnej pojawił się ten sam problem. wyskoczył błąd "PO741 Obwód sprzęgła przetwornika momentu obrotowego wydajność lub zablokowanie" i "P1857 sygnał obciążenia. Błędny sygnał od jednostki kontrolnej silnika" wcześniej skrzynia pracowała bez zarzutów. Czy ktoś wie co oznaczają te błędy? może być to spowodowane nową pompą? był jeszcze jakiś błąd silnika ale niestety nie zapisałem, natomiast z tego co pamiętam to odnosił się do czegoś z wtryskiem. mogę dodac że teraz podczas jazdy gdy skrzynia przejdzie na tryb awaryjny zgaszę silnik i po odpaleniu skrzynia przez chwile pracuje na normalnym trybie ale po przejechaniu krótkiego odcinak drogi niestety powraca tryb awaryjny.
byłbym bardzo wdzięczny za niezbędną pomoc
Pozdrawiam
Arek