[ AFN 1.9 110 KM] Swap silnika 2.5 na 1.9
[ AFN 1.9 110 KM] Swap silnika 2.5 na 1.9
Witam. Chcialbym aby mi ktos powiedzial co musze miec na przekladke tego silnika. Wiem ze byl temat ale ucichl.Skrzynia byla automatyczna a chce manual. Prosze nie pisac zebym bral 2.5 i jezdzil bo ten co kupuje nie ma silnika. Czy polosie i zwrotnice tez trzeba zmieniac? Prosilbym zeby mi ktos napisal czego potrzebuje. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 lut 2013, 18:51 przez MarasA6, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Swap silnika 2.5 na 1.9
A ile można rozmawiać o tym samym. Poszukaj dobrze to znajdziesz dobrze opisany temat gdzie kolega na forum pisał co trzeba wymienić. On bodajże miał passata jako dawcę i z tego co pamiętam półośki z niego wsadzał i coś pisał że nie pasują te passatowskie, tak więc od 2.5 mniemam że nie pasują także. Sam się nad tym cały czas zastanawiam i na prawdę bardzo dużo znalazłem o tym na forum.MarasA6 pisze:Wiem ze byl temat ale ucichl.
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
A po co pchać sie w AJM?? A w przypadku AFN nie wiem czy skrzynia podejdzie. Najlepiej szukac AVF.MarasA6 pisze:o wlasnie o to mi chodzilo. Dzieki wielkie kolego. Swoja droga ciekawe czy silnik AFN albo AJM by bardziej pasowaly niz ten 130KM
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:37
- Lokalizacja: Miały/Wielkopolskie
swap
witam mam problem z przekaznikem od rozrusznika nie wiem ktory to bo to był automat i teraz przekaznik nie pozwala przekrecić rozrusznikiem przez kluczyk na krótko kreci mogł by ktoś mi pomóc z tym który to przekaznik i jak go zmostkować z gory dzieki
[ Dodano: 2013-07-30, 21:00 ]
przekaznik znaleziony auto kreci z kluczyka
jak ktoś by potrzebował to u mnie to był przekażżnik o numerze 204 12V.40A taki ciemno szary imo usuniete na stałe
i nastepny problem z paliwem ponieważ w audi był silnik na pompie a jest teraz na pompowtryskach wiec trzeba zmienić zbiornik od 1.9 tdi 130 KM zeby była pompka w zbiorniku co daje wieksze cisnienie. A w starym zbiorniku jest za słaba pompka albo u mnie nie działa wiec trzeba zminic pompe w baku. ale w stary bak nie chce wejsc ta pompa nowa wiec trzeba zbiornik od 1.9 tdi jutro zamawiamy i chwila przerwy zanim dojdzie
jak by ktoś wiedział coś o tym zbiorniku albo pompie prosze o pomoc a jak by ktoś potrzebował jakiś info mozna smiało dzwonić 605 735 889
[ Dodano: 2013-08-01, 21:21 ]
cześć mobilki i znowu jest problem zbiornik został wymieniony pompa paliwa w zbiorniku też podaje paliwo tak jak trzeba i auto nadal nie chce zapalić nie wiem co moze byc????
auto pilnie potrzebne do niedzieli a tu kicha na maxa
moze ktoś coś wie ale i tak nikt nie pisze i no co komu te forum jak ktoś już rozwiaże problem to już sie nie odezwie taka poprostu jest mentalnosć polaków pozdro trzeba sobie radzić samemu 
[ Dodano: 2013-07-30, 21:00 ]
przekaznik znaleziony auto kreci z kluczyka




[ Dodano: 2013-08-01, 21:21 ]
cześć mobilki i znowu jest problem zbiornik został wymieniony pompa paliwa w zbiorniku też podaje paliwo tak jak trzeba i auto nadal nie chce zapalić nie wiem co moze byc????



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sie 2013, 17:25
- Lokalizacja: podlaskie
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie ma powodów by krzyczeć.damiano1438 pisze:a powiedzcie mi tylko nie krzyczeć!!! chciałem was zapytać bo tak sobie pomyślałem czy by się dało i czy było by to realne kupić a6 c5 1.9 np. silnik AFN i wyrzucić ten silnik i wsadzić 1.9 130 czy by sić dało?
Nie wiem tylko jaki sens miałaby taka zmiana - swapować by mieć 20 koni więcej zamiast chipować... i to w dodatku z bardziej niezawodnego silnika na pompie wtryskowej, na silnik z pompo-wtryskami. Całkowicie pozbawione sensu.
Wiesz na czym jeszcze polega różnica


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sie 2013, 17:25
- Lokalizacja: podlaskie
hmmm! no faktycznie kolega ma racje! to kupić 2.5 tdi i wsadzić tam np niezawodnego 1.9 ( afn albo inny) tylko ze interesuje mnie to jak to się ma do przeglądu , może coś takiego gorzej później sprzedać! w dowodzie coś pisze ze motor zmieniony? dużo dodatkowych części trzeba kupić? jak np chłodnice itp itd? ile jeszcze trzeba włożyć PLN? w taki projekt? bo np wsadzić tam tego 110 koni + chip ( ile by taki chip kosztował żeby nie uszkodzić silnika) i mam 130 koni:) to jest pomysł
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na zdecydowaną większość tych pytań (jeśli nie na wszystkie) już dawno są odpowiedzi na Forum - zachęcam do lekturydamiano1438 pisze:hmmm! no faktycznie kolega ma racje! to kupić 2.5 tdi i wsadzić tam np niezawodnego 1.9 ( afn albo inny) tylko ze interesuje mnie to jak to się ma do przeglądu , może coś takiego gorzej później sprzedać! w dowodzie coś pisze ze motor zmieniony? dużo dodatkowych części trzeba kupić? jak np chłodnice itp itd? ile jeszcze trzeba włożyć PLN? w taki projekt? bo np wsadzić tam tego 110 koni + chip ( ile by taki chip kosztował żeby nie uszkodzić silnika) i mam 130 koni:) to jest pomysł
