Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] SWAP - rozterki teoretyczne

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[ AKE 2.5 180 KM] SWAP - rozterki teoretyczne

Post autor: pastaldo » 14 lut 2014, 13:34

Ostatnio nastraszony drogą naprawą pomyślałem sobie o SWAPie 2.5 na 1.9 i wiem że takie wątki były. Ale tak zacząłem się zastanawiać za plusami i minusami danych jednostek. Oczywiście konieczny był by program conajmniej żeby to się w Quatro odpychało.

Nie mniej jednak zacząłem się zastanawiać co było by lepszym wyborem: AFN -AVG czy może AWX - AVF. Za jednym i drugim silnikiem przemawiają plusy i minusy.

Dla tych na pompkach pierwsze za to MOC i łatwiejszy chip. Za silnikiem na VP37 przemawia pancerne wykonanie i możliwość jazdy na słabszym paliwie (nie mylić z syfem).

Inna sprawa to taka że trzeba by wymienić ECU i wiązki. I jak to jest czy np sterownik ECU z AFN/AVG obsłuży ESP jesli takie się znajduje obecnie w samochodzie?

Rozważania czysto teoretyczne gdyż narazie ten mój działa ale kto wie ;p

sash997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 187
Rejestracja: 05 kwie 2013, 20:14
Lokalizacja: wieluń

Post autor: sash997 » 24 lut 2014, 20:10

niewiem jak jest z ESP ale silnik w tym aucie ze skrzynią oraz wiązką przekłada sie prawie jak koło zapasowe :) wyciągasz z jednego wkładasz w drugie podłączasz kostki,wywalasz immo i śmigasz :)
pomoc w sprawie pieców webasto

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja