[ A6 C5 2.5 Tdi] [A6 C5 2,5Tdi 180km] stukanie
[ A6 C5 2.5 Tdi] [A6 C5 2,5Tdi 180km] stukanie
Witam wymieniłem nastawnik dawki paliwa po wymianie okazało się że to nie to i trzeba było wymienić wtrysk sterujący wymieniłem wtrysk i samochód dalej stukanie w silniku w silniku na wolnych obrotach dymi i brak mocy i mechanicy stwierdzili w mojej "wiosce" ze trzeba wymienić pompę a to koszt 5 tyś po nagrzaniu silnika stukanie ustaję ... dzięki za pomoc!
[ Dodano: 2011-03-12, 14:13 ]
Jesteście bardzo pomocni dzięki ....
[ Dodano: 2011-03-12, 14:13 ]
Jesteście bardzo pomocni dzięki ....
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
nastawnik dawki paliwa w pompie?
Bo to może być wina przestawiacza kąta wtrysku.
Kumpel tak miał jak było zimne to klekotało a jak zagrzało się było ok,
Ale dla pocieszenia powiem ci że oddał pompe do regeneracji wymienili ten przestawiacz i było ok, aha dodatkowo auto było dużo słabsze przed całym tym zabiegiem.
Cały zabieg kosztował niecałe 1000zł z wyjęciem i wsadzeniem pompy.
Bo to może być wina przestawiacza kąta wtrysku.
Kumpel tak miał jak było zimne to klekotało a jak zagrzało się było ok,
Ale dla pocieszenia powiem ci że oddał pompe do regeneracji wymienili ten przestawiacz i było ok, aha dodatkowo auto było dużo słabsze przed całym tym zabiegiem.
Cały zabieg kosztował niecałe 1000zł z wyjęciem i wsadzeniem pompy.
witam dzis zmienilem pompe z kumla audicy taka sama jak ja ma w swojej koncowka 106b jego auto zapiepsz sprawna 100% i nic zadnych zmian w mojej klekocze dalej slaba co jest grane rozrzad mozna sie odczepic pompa tez mozna sie odczepic ,co steruje tlokiem kata wtrysku brak sterowania ,zrobilem taki myk ze przestawilem pompe o jeden zab na pasku i ucichlo klekotanie ale odpiolem akumulator i po ponownym zapaleniu juz troche glosniej chodzil cos nie steruje katem wtrysku tylko co jest odpowiedzialne za to bo juz nie mam sil
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Bumek pisze:Witam wymieniłem nastawnik dawki paliwa po wymianie okazało się że to nie to i trzeba było wymienić wtrysk sterujący wymieniłem wtrysk i samochód dalej stukanie w silniku w silniku na wolnych obrotach dymi i brak mocy i mechanicy stwierdzili w mojej "wiosce" ze trzeba wymienić pompę a to koszt 5 tyś po nagrzaniu silnika stukanie ustaję ... dzięki za pomoc!
[ Dodano: 2011-03-12, 14:13 ]
Jesteście bardzo pomocni dzięki ....
Spokojnie......Sanok...Rzeszów...to chyba blisko. Zagadaj do Pawełek600 on jest z Rzeszowa. Po prostu fachowiec musi go obejrzeć , a jeżeli już to pompa na pewno nie kosztuje 5 tylko jakąś połowę mniej.

A z tego tekstu to nic nie wiadomo. Napisz kolego konkretnie, spokojnie i jak się należy bo na razie wynika jakiś "kłęb bęb".kuki23 pisze:witam dzis zmienilem pompe z kumla audicy taka sama jak ja ma w swojej koncowka 106b jego auto zapiepsz sprawna 100% i nic zadnych zmian w mojej klekocze dalej slaba co jest grane rozrzad mozna sie odczepic pompa tez mozna sie odczepic ,co steruje tlokiem kata wtrysku brak sterowania ,zrobilem taki myk ze przestawilem pompe o jeden zab na pasku i ucichlo klekotanie ale odpiolem akumulator i po ponownym zapaleniu juz troche glosniej chodzil cos nie steruje katem wtrysku tylko co jest odpowiedzialne za to bo juz nie mam sil
witam auto mi klekocze mam zalozone walki nowe ,hydraulike,pestki wszystko nowe mam taki objaw ze auto nie ma mocy i strasznie klekocze silnik pompa wymieniona cos spie w elektronice bo nie moge ustawic kata wtrysku jak ustawie to zaras mi przestawi kosmiczne rozbieznosci co steruje katem wtrysku co jest odpowiedzialne
Dobra na spokojnie więc najpierw auto podczas jazdy mi zgasło i nie mogłem zapalić po powrocie do domu na lawecie auto zostało podpięte pod kompa wykazało tylko nastawnik paliwa po wymianie tego nastawnika auto miało takie same objawy po ponownym sprawdzeniu na kompie pokazała wtrysk sterujący wymieniłem wtrysk i objawy są takie same z tym że normalnie auto zapale mogę jechać ale na zimnym jest stukanie w silniku brak mocy i dymi strasznie a w środku w aucie coś syczy podczas jazdy na wprost przy skręcie syczenie ustaje byłem u różnych mechaników każdy stwierdził ze pompa do wymiany i nic więcej nie chce mi się w to wierzyć dlatego napisałem tu prosząc was o pomoc. jeszcze raz dzięki i trochę by się jeszcze przydało waszych podpowiedzi pozdrawiam.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kolego wali nowe hydraulika pestki koniki,cisnienie oleju dobre,zaworki zwrotne w magistrali nowe tu jest problem w elektronice samochodu nic wiecej nie przestawia katu wtrysku ecu tak mi sie wydaje ale ktory czujnik jest odpowiedzialny za to robilem u mechanika test komputerem przestawialem kat wtrysku test tloczka w pompie auto cichnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
no widzisz tak to jest mailem audi 90 2,3 20v quattro zadnych problemow nie mialem a4 1,9 tdi quattro tez zadnych problemow a teraz kpilem syfa zaprzeproszeniem i nie spie po nocach ale skusila mnie cena 99rok za 10.tys
[ Dodano: 2011-03-16, 21:31 ]
panowie zawiozlem auto do mechanika podpiol komputer i powiedzial ze egr nie dziala wogule klapa gaszaca niewiem o co chodzi tez nie dziala i przeplywomiez padniety zostawilem mu auto do konca tygodnia ma to zrobic przyczyna braku mocy moze to byc co jest zepsute i czy przez to glosniej moze chodzic samochod
[ Dodano: 2011-03-16, 21:31 ]
panowie zawiozlem auto do mechanika podpiol komputer i powiedzial ze egr nie dziala wogule klapa gaszaca niewiem o co chodzi tez nie dziala i przeplywomiez padniety zostawilem mu auto do konca tygodnia ma to zrobic przyczyna braku mocy moze to byc co jest zepsute i czy przez to glosniej moze chodzic samochod
- pawlikowski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 cze 2013, 22:11
- Lokalizacja: ok. Tarnowa