Witam kolego!! Temat ten przerabiałem miesiąc temu wydaje mi się ,że szukasz winy w złym miejscu!!!! Jeżeli podłączyłeś pompę pod prostownik to czy odezwała się???? tz (br br br) W moim przypadku było tak ,że pompka chodziła na krótko podłączona ale nic do filtra nie podawała-wymieniłem na nową(zamiennik) i tu okazał się zonk bo dalej to samo. Sterownik pompy powiedział pa pa pa-to on załącza pompę kiedy potrzebuje na rozruch paliwo a reszt już sama ziągnie pompa wtryskowa vp44. Widzę ,że autko masz po lifcie więc vp44 powinna być lepszej jakości ale nim zaczniesz do niej się dobierać to napisz jakie błędy Ci wywala na vagu???
Jak nie ma żadnych błędów to masz szczęście ,że to tylko powinna być pompka paliwa w zbiorniku lub nieszczelność układu paliwowego.
Natomiast wracając do Twojego pytania jak ją wyjąć:
-odkręcasz tą wielka plastikową nakrętkę
- zdejmujesz przewody (zasilanie przelew elektryke)
-odpinasz szybkozłączke na trójniku (trzeba go pociągnąć do góry i wtedy będzie widać) po wyjęciu tego będziasz miał więcej miejsca na manewry ręką.
-najlepiej użyć pomocy drugiej osoby która podniesie do góry wszystkie kabelki do góry oraz wężyki a Ty wkładasz tam ręke.
-patrząc z góry na pompę ,do okoła jej będą takie trzy zatrzaski ale nie myl z tymi co dotykają samej pomy.
-te klipsy które trzymają pompę na końcu mają okrągłe łepki i je powinieneś ustawić (odchylić)w pozycje z otworkami w obudowie
-jak wszystkie trzy będą już w otworach to za kabel zasilający pociągasz pompę do góry i wszystko masz na wierzchu.
Mam nadzieje ,że opisałem to dokładnie i w miare zrozumiale dla Ciebie. Pamiętaj ,że pompa ma wyjść z czarną plastikową obudową którą zdejmiesz dopiero po wyjęciu na zewnątrz a dlatego na zewnątrz bo sitko blokuje od spodu i w zbiorniku jest to niemożliwe.
