Witam klubowicze.
Jestem nowy na forum i jeśli nie znalazłem tematu z moim problemem w wyszukiwarce to proszę o wybaczenie.
Jak odpalę auto gdy silnik jest zimny np. po nocy to wszystko jest w porządku, obroty są w normie. Gdy silnik jest rozgrzany to często jest tak że obroty trzyma na 1000-1200 rpm. Po przejechaniu krótkiego odcinka obroty wracają do normy. Zauważyłem że obroty wzrastają po tym jak świece żarowe (na gorącym silniku) rozgrzewają sie nie 1 sekundę tylko dłuzej około 5 sek gdy zgasnie kontrolka swiec odpalam i wtedy obroty wzrastaja. Gdy podgrzewa je 1 sek to wszystko jest ok. Dodam że auto jest wyposazone przez poprzedniego właściciela w ukryty przycisk odciecia zapłonu i zawsze przed odpaleniem muszę go wcisnąć. Poproszę o jakies wskazówki i opinie czy coś nie dobrego dzieje się z autem. 1.9 TDI AFN 110km. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeżeli powtórzyłem ten temat. pozdrawiam.
[ AFN 1.9 110 KM] Problem z obrotami po odpaleniu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
Dzwoniłem do poprzedniego właściciela dziś i powiedział mi że VAG wykazał ostatnio u niego że do wymiany jest ten cztero pinowy czujnik cieczy chłodzącej. I mam pytanie. Kupiłem dziś ten czujnik i jutro chce go wymienić i czy po wymianie tego czujnika muszę jechać podłączyć auto pod kompa?? Czujnik który jest zamontowany w aucie jest czarny a ten który kupiłem jest zielony. Sprzedawca mówił że na pewno bedzie pasował i że kolor nie ma znaczenia. Poproszę o odpowiedzi na moje pytania. Z góry dziekuję. Czujnik który kupiłem jest firmy KW (made in italy)
:):)

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
pod kompa jesli zamontujesz prawidlowy czujnik nie musisz podpinac. Jesli sprzedawca sprawdzil w katalogu po kodzie silnika ten czujnik to okej gorzej jak zasugerowal sie tylko pojemnoscia motoru. W grupie 1,9 tdi jest kilka typow czujnikow ktore w wydaniu ori specjalnie maja rozne kolory.roznia sie rezystancjami-podaja rozne napiecia wejsciowego sygnalu na komputer ktory steruje pompa.
Z drugiej strony patrzac skad pewnosc ze ten ktory byl zamontowany byl wlasciwy. Wypada tylko sprawdzic w etce po symbolu motoru.
Z drugiej strony patrzac skad pewnosc ze ten ktory byl zamontowany byl wlasciwy. Wypada tylko sprawdzic w etce po symbolu motoru.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.