Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] problem bład VAG 1318 sterownik pompy

Silniki wysokoprężne
loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

Post autor: loziu » 02 lis 2013, 14:13

Blok 4 bez BS 14.5 w BS -0.8 (ATDC) Kąt chyba ok zawsze tak mierze i ustawiam

[ Dodano: 2013-11-08, 21:41 ]
wracam do tematu po tygodniu jazdy wiec objawy mam takie ze po nocy odpala nawet ok leko podszarpie i jest git ale , jak auto postoi mi 8 godzin od porannego odpalania i strasznie szarpie zanim wejdzie na swoje obroty mam wrazenie ze im zimniej tym lepiej jak jest nagrzany pali bez problemów moze podpowiecie jak zdiagnozować czy pompa dokonuje zejścia w silniku nie mam zadnych błedów jedyne co to podczas jazdy lubi sie zapalić ESP i ABS ale to raczej nie powiazane tez mi ciezko zdiagnozowac co to jest ale to temat moze na inny post

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja