Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] problem bład VAG 1318 sterownik pompy

Silniki wysokoprężne
loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

[ AKE 2.5 180 KM] problem bład VAG 1318 sterownik pompy

Post autor: loziu » 28 paź 2013, 07:20

witam,
chcicałbym się poradzić kolegów
jechałem sobie spokojnie i przy małej redukcji coś strzeliło i motor zgasł vag wywala bład 1318 czyli sterownik pompy i moje pytanko do kolegów czy ten bład jest wyrocznia i trzeba naowy sterownik lub regeneracje zrobić ??? moze jest kotoś na Dolnym ÂŚlasku kto sie tym zajmuje
z góry dzieki za podpowiedzi

Pozdr.
A.

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 09:01

Witam.

Akurat vag jest słaby w diagnozie sterownika vp44, wiec raczej nie jest wyrocznią.

loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

Post autor: loziu » 28 paź 2013, 09:10

w kazdym razie nie mam pomysłu jak sprawdzić na 100 % że to pompa lub sterownik

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 09:17

Na zapłonie brzęczy sterownik?? Paliwo napewno jest w pompie ??

loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

Post autor: loziu » 28 paź 2013, 09:24

paliwa mam 3/4 zbiornika w rurce paliwowej jest paliwo i zero bąbelków
sterownik pompy po zapłonie nie piszczy cisza

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 09:27

spróbuj jeszcze na samostarcie go odpalić ,

loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

Post autor: loziu » 28 paź 2013, 09:38

plakiem odpala ale jak przestaje podawać plaka to Gasnie paliwo pompa ciagnie

[ Dodano: 2013-10-28, 10:11 ]
jeszcze co zauwazyłem teraz te przewody ktore wychodza ze sterownika bardziej te dwa dolne jest skruszona izolacja i chyba sie zrobiła zworka oddzieliłem te dwa przewody no dalej nie zapala ale moze cos sie spalilo od tej zworki ??

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 13:31

Cewka albo sterownik pewnie się spalił.Jak masz kabel vaga odezwij się na priv powiem ci jak sprawdzić.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 28 paź 2013, 13:36

blackpanther, my wszyscy Użytkownicy Forum chcemy wiedzieć jak posługiwać się VAGiem w takich sytuacjach ;) ÂŚmiało możesz pomagać koledze loziu, w tym wątku <okok>

Pozdrawiam <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

Post autor: loziu » 28 paź 2013, 13:46

zdemontowałem sterownik i wysyłam pewnie do wstawienia rezystroa sam sie nie bede bawił pewnie był tylko goirzej zrobił mam nadzieje ze własnie to bedzie przyczyną pewnie dopier w czawartek jak paczka dojdzie i zamontuje dam znac czy chodzi

[ Dodano: 2013-10-28, 13:52 ]
a może koledzy sie orientują jakie pompy nr idą i do jakich mocy ja mam np AKE 180km i pompe z Literką E

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 14:06

Powodzonka :)

loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

Post autor: loziu » 02 lis 2013, 11:47

witam
podziele sie naprawą sterownik został naprawiony zamontowany bład 1318 zniknął auto zapaliło jedno co mnie martwi to ze chyba jest cos teraz nie tak zapala rano z szarpnieciami jak ciepły pali bez szarpnieć błedów brak na VAG kąt ustawiony na -0.8 wtryski maja koroekcje po okolo 0.5
i teraz sie zastanawiam czy po naprawie sterownika mozna miec takie efekty uboczny czy porostu siada cos w pompie
aha jeszcze mam pytanko przy montażu 4 przewody trzeba było odciac wiem ze górne dwa sa OK zaloutowane ale te dolne głowy nie dam ze są tak jak były i czy to moze mieć wpływ na szarpanie przy rozuchu
z góry dzieki za podpowiedzi

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 02 lis 2013, 13:25

Hej . Do jakich wartości przestawia się pompa w BS ??Może kąt źle ustawiony albo się zapowietrza

loziu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 kwie 2011, 18:03
Lokalizacja: Lubin

Post autor: loziu » 02 lis 2013, 13:55

Kat jest w bs -0.8 paliwa caly bak i babli nie widac dziwne te szarpniecia przy zapalaniu moze to ten tloczek pompy sie konczy ??

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 02 lis 2013, 14:04

Jakie 0.8 .Przeczytaj tu co napisałem viewtopic.php?t=62034&start=15

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja