Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] pro turbo

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sebek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2009, 13:51
Lokalizacja: Słupsk

[A6 C5] pro turbo

Post autor: Sebek » 25 sie 2009, 08:43

koledzy montował ktoś pro turbo u siebie ????
Pozdrowienia z Słupska :-)

mart73301

Post autor: mart73301 » 25 sie 2009, 10:40

Sebek pisze:pro turbo
A co to takiego jest :shock: :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
Sebek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2009, 13:51
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Sebek » 25 sie 2009, 10:47

mart73301 pisze:
Sebek pisze:pro turbo
A co to takiego jest :shock: :?: :?: :?:
http://www.exus.pl/products,product,52

polega to na tym że jak zatrzymujesz się autkiem to po wyjęciu kluczyka silnik chodzi jeszcze przez określony czas (od 1 do 4 min) aż turbina się schłodzi . (wyciągasz kluczyk załączasz alarm , zamykasz centralny itd a autko samo gaśnie )
koszt takiego urządzenia to 200 zł (Słupsk )
Pozdrowienia z Słupska :-)

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 25 sie 2009, 10:49

Witajcie.
Moduł Pro Turbo jest urządzeniem, które chroni turbosprężarkę podtrzymując jej pracę po wyjęciu kluczyka w celu ochłodzenia do bezpiecznej temperatury.
Moduł Pro Turbo pozwala nam całkowicie zapomnieć o zagrożeniach związanych z niewłaściwą eksploatacją turbosprężarki, a jego koszt jest niewspółmiernie niski w porównaniu do nakładów wiążących się z naprawą niewłaściwie użytkowanej sprężarki.


To nie są moje słowa.Pozwoliłem sobie wkleić ten tekst z internetu.

Awatar użytkownika
Sebek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2009, 13:51
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Sebek » 25 sie 2009, 11:01

falco pisze:Witajcie.
Moduł Pro Turbo jest urządzeniem, które chroni turbosprężarkę podtrzymując jej pracę po wyjęciu kluczyka w celu ochłodzenia do bezpiecznej temperatury.
Moduł Pro Turbo pozwala nam całkowicie zapomnieć o zagrożeniach związanych z niewłaściwą eksploatacją turbosprężarki, a jego koszt jest niewspółmiernie niski w porównaniu do nakładów wiążących się z naprawą niewłaściwie użytkowanej sprężarki.


To nie są moje słowa.Pozwoliłem sobie wkleić ten tekst z internetu.
zgadza się napisane bardziej naukowo
Pozdrowienia z Słupska :-)

Awatar użytkownika
Sebek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2009, 13:51
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Sebek » 25 sie 2009, 15:04

censored pisze::mrgreen: Czego to nie wymyślą... :mrgreen: Pytanie tylko w jakim celu to montować ?
To zwykły wyłącznik czasowy coś a`la funkcja follow my ze światłami w aucie.
Niepotrzebny bajer :-P :mrgreen: .
dla jednych nie potrzebny dla drugich tak kwestia gustu , mi się wydaje ze jak ktoś jeździ dożo to jest to dobre rozwiązanie
Pozdrowienia z Słupska :-)

darnok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska

Post autor: darnok » 25 sie 2009, 15:31

Zazwyczaj koniec trasy jadę delikatnie, później przy parkowaniu trochę pomanewruje
i czekam chwilę , ale to jest 20 sek. i myślę będzie ok.
A dwie-stuwy wydam na coś przyjemnego.
Pozdrawiam
Darnok

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 25 sie 2009, 20:45

censored pisze: Normalna jazda to temp oleju rzędu 90 stopni. Katowanie to ponad 120.
Poz
wtedy wiem ze jade <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja