[ AFB 2.5 150 KM] Pompa paliwa w zbiorniku.
[ AFB 2.5 150 KM] Pompa paliwa w zbiorniku.
Witam ponownie pomorze ktoś. Po przekręceniu kluczyka włącza sie pompa w zbiorniku ,a nie powinna i w tym momencie jak ją słysze i kręce rozrusznikiem to nie moge odpalic i wyskakuje błąd 1441.Po ponownym przekręceniu stacyjki nie słychać pompki i odpala od strzala.
Darek
Ja niestety nie pomorze a śląskie...
co to znaczy ze sie zalacza a nie powinna? dlaczego nie powinna? masz ponad powole zbiornika ze niby nie powinna? wiesz jak to działa? pompka paliwa pompuje rope do komory spiętrzającej jesli w baku jest za niski poziom aby ropa mogla sie przelac sama. Z komory spiętrzającej vp44 zasysa paliwo sama podcisnieniowo a wiec co ma piernik do wiatraka? nawet gdyby sobie pompka w baku chodzila caly czas to auto musi odpalic. 1441 to uszkodzony czujnik niskiego poziomu paliwa g210 - problem z niemożliwością odpalenia bedzie gdy zapali sie rezerwa...
co to znaczy ze sie zalacza a nie powinna? dlaczego nie powinna? masz ponad powole zbiornika ze niby nie powinna? wiesz jak to działa? pompka paliwa pompuje rope do komory spiętrzającej jesli w baku jest za niski poziom aby ropa mogla sie przelac sama. Z komory spiętrzającej vp44 zasysa paliwo sama podcisnieniowo a wiec co ma piernik do wiatraka? nawet gdyby sobie pompka w baku chodzila caly czas to auto musi odpalic. 1441 to uszkodzony czujnik niskiego poziomu paliwa g210 - problem z niemożliwością odpalenia bedzie gdy zapali sie rezerwa...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
oWszem wszystko prawda co kolega napisał, ale aktywacja błędu 1441 skutkuje rozłączaniem pompy VP aby właśnie w niedoborach paliwa nie doszło do zapowietrzenia układu paliwowego.harnasm pisze: 1441 to uszkodzony czujnik niskiego poziomu paliwa g210 - problem z niemożliwością odpalenia bedzie gdy zapali sie rezerwa...
Jeżeli pompka będzie szwankować, a wygląda na to że tak, to wyskujący błąd rozłącza VP.
Wina może leżeć nie koniecznie w czujniku G210 a w samej pompce. Trzeba to jak najszybciej sprawdzić.
Ja bym zatankował do pełna i zaczął obserwować co będzie się działo. Wtedy można podjąć reakcję. Może to tylko coś przejściowego, jakiś syf, ale trzeb ato jak najszybciej zdiagnozować i naprawić bo w trasie mogą być problemy.

nie prawda, aktywacja bledu 1441 nie skutkuje rozlaczeniem pompy vp44 przy poziomie paliwa wyzszym niz rezerwa. aktywacja 1441 przy rezerwie skutkuje niemozliwoscia zapalenia silnika, jak rezerwa sie zapali podczas jazdy 1441 tez nie rozlaczy vp44 ale po zgaszeniu juz nie zapali. Prawda natomiast jak kolega napisal ze trzeba zalac auto bo autor tematu pewnie odpala na rezerwie - wtedy raz zlapie 1441 i nie odpali a po chwili blad nie wyskoczy i zapali - tak czy inaczej wg mnie za balagan odpowiedzialny jest czujnik g210.