Układ wysokiego ciśnienia też odpowietrzony : poluzowane zakrętki wtryskiwaczy , najpierw lewa strona - 4 sekundy rozrusznikiem potem prawa to samo. Po tych manewrach nie odpalił chociaż było " słychac że chce".
Dziś robię sobie wolne bo fatalna aura.
Dzięki kolego za dotychczasową pomoc i jeżeli Cię to nie denerwuje to czekam na kolejne instrukcje
[ A6 C5 2.5 Tdi] Po wymianie filtra nie chce odpalić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Spox, w miarę potrzeby no i wiadomości nabytych pomagamy sobie na forum. Nie jeden w takim przypadku zaoszczędził pieniądze i to nie małe.Dzięki kolego za dotychczasową pomoc i jeżeli Cię to nie denerwuje to czekam na kolejne instrukcje
Zaczekaj, zaczekaj...... 4 sek. To nie tak. Musi to być skoordynowane z kręceniem rozrusznikiem oraz popuszczaniem i dokręcaniem nakrętek wtryskiwaczy.kbogdan7 pisze:najpierw lewa strona - 4 sekundy rozrusznikiem potem prawa to samo
Zaczynasz kręcić, popuszczasz nakrętkę i tak długo syczy aż zacznie tryskać paliwo bez powietrza (piany). Przestajesz kręcić to nakrętka musi zostać przed dokręcona.
Nieraz przy jednym wtrysku musisz ze dwa kręcenia to powtórzyć gdy jest mocno zapowietrzona VP. Mówimy tu o czasie około 7-10sek max aby dać odpocząć rozrusznikowi.
4 sek może nie być wystarczające i często nie jest.
Jak po kolei jedziesz z odpowietrzaniem to często już przy 4 bądź 5 wtrysku zaskakuje auto.
Zobacz że zawsze kiedy chodzi o odpowietrzanie VP każdy uprzedza żeby zaopatrzyć się w dobrze naładowane aku no i dużo cierpliwości. To nie jest tak "ajnfach"
