[ AWX 1.9 131 KM] nie odpala na ciepłym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
[ AWX 1.9 131 KM] nie odpala na ciepłym silniku
Witam .
proszę o pomoc w rozwiązaniu usterki .
- auto na zimnym silniku odpala prawidłowo ,
- na letnim muszę długo kręcić ok 20 -30 s
- na gorącym nie odpala , kreci kręci i nic .
akumulator naładowany .
czy ktoś powie co możne być przyczyną ?
pojadę do mechanika i chciałbym trochę wiedzieć co i jak , aby mi bajek nie opowiadał i nie skasował za duzo .
a możne jakiś czujnik który sam mego wymienić ?
proszę o pomoc w rozwiązaniu usterki .
- auto na zimnym silniku odpala prawidłowo ,
- na letnim muszę długo kręcić ok 20 -30 s
- na gorącym nie odpala , kreci kręci i nic .
akumulator naładowany .
czy ktoś powie co możne być przyczyną ?
pojadę do mechanika i chciałbym trochę wiedzieć co i jak , aby mi bajek nie opowiadał i nie skasował za duzo .
a możne jakiś czujnik który sam mego wymienić ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
gdzie on jest ?
sam wymienię >?
[ Dodano: 2016-01-11, 16:33 ]
dziś wizyta u mechanika .
1.komp podłączył i stwierdził ze zbliża się koniec żywota 1 i 4 pompo wtryskiwacza
2.mówił żeby zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić ( jakiś) wałek nie wytarty
3.zaproponował żeby na początek wymienić jakieś uszczelki czy podkładki na pompo wtryskach
..czy te przykłady mogą być powodem ze auto nie odpala na gorącym silniku ?
..na zimnym pali od jednego strzału
sam wymienię >?
[ Dodano: 2016-01-11, 16:33 ]
dziś wizyta u mechanika .
1.komp podłączył i stwierdził ze zbliża się koniec żywota 1 i 4 pompo wtryskiwacza
2.mówił żeby zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić ( jakiś) wałek nie wytarty
3.zaproponował żeby na początek wymienić jakieś uszczelki czy podkładki na pompo wtryskach
..czy te przykłady mogą być powodem ze auto nie odpala na gorącym silniku ?
..na zimnym pali od jednego strzału
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
G28 to jest czujnik prędkości obrotowej, a nie temperatury.lukasv6 pisze:ja obstawiał bym czujnik temperatury G28
rafal100, Masz VAG-a? Jak tak to sprawdź błędy w 01-engine i w 17-instrments oraz sprawdź w blokach mierzonych jakie wartości pokazuje (coolant temperaturę) . Ja obstawiam tak jak kolega wyżej czujnik temperatury, ale to czujnik G62/G2
Kolega juniorxx dokladnie to opisal w tym poscie.rafal100 pisze:gdzie on jest ?
sam wymienię >?
Kolego margol proponuję Ci sprawdzić czujnik 4-ro pinowy umieszczony na króćcu głowicy od strony ściany grodziowej. Najlepiej podmienić z kolegą lub kupić drugi ponieważ VAG może nie pokazać błędu

Koszt to około 100-120zł tylko w ASO żadnej taniej podróby :!: Jego numer to 059919501A
Najtańsza opcja to nie kupno czujnika tylko podłączenie vaga i sprawdzenie temperatur. Ale jak gościu powiedział ze pompki padają to pewnie ma kiepskie korekcję. Czy na odpalonym silniku nie ma odgłosu "puk pu puk pu puk pu" w okolicach filtra powietrza? Jeśli tak to do wymiany wałek panewki i szklanki. Wtedy koszt z robocizna 1000... Podłącz kompa i sprawdź temperatury.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
czujnik G62 zielony wymieniałem rok temu . podawał zły sygnał temp do komputera , a na zegarach ok .
jutro jeszcze raz podjade na komputer i sprawdic każe temperatury .
chociaz jak pamiętam przed wymiana czujnika nie miałem takich problemów .
dzieki za podpowiedzi , bede pisac co dalej sie dzieje .
ps. rano odpala i do pracy jade , w pracy auto stygnie i po 8 godz do domu jadę bo auto odpala .
[ Dodano: 2016-01-13, 18:13 ]
wiec co zrobiłem :
komp i sprawdzenie temperatur . czujnik G62 podaje temp na ECU i zegary ok .
miałem w baku 20 l ON i pomyślałem ze zlej jakości ( nie z beczki ) stacja niefirmowa .
dolałem 50 l ON VERVA z BP .
Przejechałem ok 20 km . silnik nagrzany 90 st .
parkuje pod domem i idę do sklepu . odpalam po 15 min odpala po 5 sek kręcenia .
idę do domu i po 20 min wracam do auta , odpala od strzału.
Jutro powtarzam z tym ze doleje znowu ON na BP .
Napisze czy to zbieg okolicznosci czy to wina złego paliwa .
jutro jeszcze raz podjade na komputer i sprawdic każe temperatury .
chociaz jak pamiętam przed wymiana czujnika nie miałem takich problemów .
dzieki za podpowiedzi , bede pisac co dalej sie dzieje .
ps. rano odpala i do pracy jade , w pracy auto stygnie i po 8 godz do domu jadę bo auto odpala .
[ Dodano: 2016-01-13, 18:13 ]
wiec co zrobiłem :
komp i sprawdzenie temperatur . czujnik G62 podaje temp na ECU i zegary ok .
miałem w baku 20 l ON i pomyślałem ze zlej jakości ( nie z beczki ) stacja niefirmowa .
dolałem 50 l ON VERVA z BP .
Przejechałem ok 20 km . silnik nagrzany 90 st .
parkuje pod domem i idę do sklepu . odpalam po 15 min odpala po 5 sek kręcenia .
idę do domu i po 20 min wracam do auta , odpala od strzału.
Jutro powtarzam z tym ze doleje znowu ON na BP .
Napisze czy to zbieg okolicznosci czy to wina złego paliwa .