Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AYM 2.5 155 KM] Nie odpala-brak błędów

Silniki wysokoprężne
Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 09 sty 2014, 22:46

No i dzisiaj już nie odpalił kilka dni stojąc w poziomie odpalał od strzała wczoraj żeby być pewnym że jest ok podniosłem przód i zostawiłem na noc i dziś już nie odpalił. Teraz takie pytanie jak ma się teraz dostać do polski czy będzie bezpieczna jazda z taką usterką. Nie mogę wziąć samej pompy bo mam plomby na kołach wałków po wymianie. Jak je uszkodzę to po gwarancji :| Nie wiem co teraz robić :(

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 10 sty 2014, 06:40

Jak już odpalisz to bez problemu dojedziesz. Jak sam widzisz takie cuda dopiero wychodzą po dłuższym postoju, więc w czasie podróży nic nie powinno się dziać i na spokojnie dojedziesz.

Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 13 sty 2014, 12:34

Wczoraj sprawdziłem szcze ciśnieniem wszystko co za jest od filtra tz. dalem 1,5 bar zamykając przewody przed filtrem i cisnienie się utrzymywało nigdzie żadnych przecieków. Chyba eliminuje to nieszczelność pompy. Dzis będę sprawdzał zamykając przy baku. Zobacze czy gdzieś tam nie cieknie bo przewód od pompy na redukcji byl bardzo skorodowany.

[ Dodano: 2014-01-13, 19:00 ]
Rozkładam ręce nie wiem o co chodzi sprawdziłem i całość wygląda na szczelną. Jak dałem 1,5 bara nic nie ubywa. I co teraz?? dlaczego tak się dzieje??

[ Dodano: 2014-01-14, 23:09 ]
Ok kolejne testy porozpinałem przewody paliwowe i tak od filtra podłączyłem na krótko bańkę z paliwem odpowietrzyłem na przezroczystych przewodach (zostala bańka przy filtrze która nie chciala zejść) i po odpowietrzeniu nie cofa sie ani mm z czego mozna wnioskować ze całość od filtra do silnika trzyma (mam racje???)
Nastepnie chciałem sciagnac paliwo z baku wiec podpiąłem sie pod wyjscie od pompy i ściągnąłem około 10 l z czego 5 juz na chodzącej pompce dla sprawdzenia i nie poszedł żaden pęcherz tz pompka w baku jest ok i całość szczelna (5l zleciało w 5min wiec chyba pompa nie buduje wiekszego ciśnienia i raczej to tez nie powód????)
I co teraz jak sprawdzić szczelność samych przewodów od baku do filtra??
Może robie cos źle lub źle interpretuje wiec proszę o pomoc.
A może źle odpowietrzam. Ile zlewacie paliwa odpowietrzając??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja