Post
autor: Krzysieksle » 13 sty 2014, 12:34
Wczoraj sprawdziłem szcze ciśnieniem wszystko co za jest od filtra tz. dalem 1,5 bar zamykając przewody przed filtrem i cisnienie się utrzymywało nigdzie żadnych przecieków. Chyba eliminuje to nieszczelność pompy. Dzis będę sprawdzał zamykając przy baku. Zobacze czy gdzieś tam nie cieknie bo przewód od pompy na redukcji byl bardzo skorodowany.
[ Dodano: 2014-01-13, 19:00 ]
Rozkładam ręce nie wiem o co chodzi sprawdziłem i całość wygląda na szczelną. Jak dałem 1,5 bara nic nie ubywa. I co teraz?? dlaczego tak się dzieje??
[ Dodano: 2014-01-14, 23:09 ]
Ok kolejne testy porozpinałem przewody paliwowe i tak od filtra podłączyłem na krótko bańkę z paliwem odpowietrzyłem na przezroczystych przewodach (zostala bańka przy filtrze która nie chciala zejść) i po odpowietrzeniu nie cofa sie ani mm z czego mozna wnioskować ze całość od filtra do silnika trzyma (mam racje???)
Nastepnie chciałem sciagnac paliwo z baku wiec podpiąłem sie pod wyjscie od pompy i ściągnąłem około 10 l z czego 5 juz na chodzącej pompce dla sprawdzenia i nie poszedł żaden pęcherz tz pompka w baku jest ok i całość szczelna (5l zleciało w 5min wiec chyba pompa nie buduje wiekszego ciśnienia i raczej to tez nie powód????)
I co teraz jak sprawdzić szczelność samych przewodów od baku do filtra??
Może robie cos źle lub źle interpretuje wiec proszę o pomoc.
A może źle odpowietrzam. Ile zlewacie paliwa odpowietrzając??