
[A6 C5 2.5 TDI AFB] Na jakim ON jeżdzicie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 22 mar 2009, 17:59
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie bardzo ciekawa rozmowa tak więc zdradzę Wam małą tajemnice.
Jestem kierownikiem na stacji SHELL i faktycznie jak wspomniał kolega wcześniej paliwa dla SHELLA sprowadzane są z niemiec, ale tylko V-POWER, V-POVER DIESEL i V-POVER RACING dodatkowo teraz SHELL ma w swojej ofercie V-POWER DIESEL z GTL
to znaczy oto krótki opis.
• paliwo o wysokich osiągach, stworzone w oparciu o rewolucyjną technologię GTL ( Gas To Liquid ), GTL powstaje w wyniku syntezy gazu ziemnego, GTL posiada wyjątkowo wysoką wartość liczby cetanowej (ok.70) i niezwykłą czystość, co pozwala na wydajne i płynne oraz w pełni kontrolowane spalanie
• pierwszy diesel, który napędzał bolid Audi Sport R10 TDI w drodze do zwycięstwa w 24 godzinnym wyścigu Le Mans w 2006, 2007 i 2008 roku
Wielu z Was powie że gadam głupoty paliwo jak paliwo.
Otóż nie paliwa zwykłe jak PB95 i ON shell miesza Sam tzn bierze "surowizne" od koncerów LOTOS (przeważnie) czasem ORLEN i dodaje swoje komponenty Paliwo to nie różni się wiele od innych paliw. Natomiast V-POWER'y to inna bajka która coś w sobie ma.
Przykłady:
Miałem kiedyś PEUGEOTA 307 2,0 HDI 140KM - ciągle szwankowała elektronika tzn. przed powstaniem SHELL'a tankowałem na ORLENIE i padły mi czujniki które troszku mnie kosztowały pamiętam do dziś wyświetlacz a na nim napis ANTYPOLLUTION FOULT, DIESEL FILTER BLOCK, ESP DESACTIVATION, wszystko od jednego czujnika wielkości paczki zapałek, pierwsze nie przyszło mi na myśl że może to być wina paliwa choć mechanik mówił o wilgoci z paliwa, ale przy drugim razie gdy wyjeżdżałem nad morze nalałem do pełna zajechałem do Kołobrzegu w zbiorniku zostało jakieś 75% paliwa (cholernie małe spalanie miało te AUTO) i auto stało tydzień nie odpalane po tygodniu odpalam a po parudziesięciu sek. znowu te błędy zajechałem do domu oczywiście TRYB AWARYJNY maks 2500 obr/min i 120km/h zły jak cholera co śię okazało z to samo co ostatnio. Auto sprzedałem pare dni później zrobione i kupiłem AUDI
AUDI na dzień dzisiejszy tankuje tylko u siebie SHELL i tylko V-POWEREM DIESLEM wielkiej różnicy nie było ze zmiany z zwykłego ON na V-POWER DIESEL aż do pojawienia się na stacji Paliwo z GTL mówiłem sobie pewnie kolejny chwyt na klientów i tu miłe zaskoczenie auto jest zrywniejsze pali troszku mniej niż zwykle choć nogę mam ciężką więc coś w tym jest.
Moja rozprawka jest tylko moim doświadczeniem i odczuciem i nikogo nie przekonuje do tych paliw ale naprawdę jest to coś innego niż reszta paliw na innych stacjach.
Aha jeszcze jedno mi się przypomniało w zimę jak były te duże mrozy po -30 stopni przyjeżdżali na shella oburzeni klienci że dzień wcześniej zatankowali na ORLENIE do pełna i rano kicha wszystko im pozamarzało :-D a nasze paliwko sobie chwalili i do dziś chwalą :mrgreen:
pozdrawiam
Jestem kierownikiem na stacji SHELL i faktycznie jak wspomniał kolega wcześniej paliwa dla SHELLA sprowadzane są z niemiec, ale tylko V-POWER, V-POVER DIESEL i V-POVER RACING dodatkowo teraz SHELL ma w swojej ofercie V-POWER DIESEL z GTL

• paliwo o wysokich osiągach, stworzone w oparciu o rewolucyjną technologię GTL ( Gas To Liquid ), GTL powstaje w wyniku syntezy gazu ziemnego, GTL posiada wyjątkowo wysoką wartość liczby cetanowej (ok.70) i niezwykłą czystość, co pozwala na wydajne i płynne oraz w pełni kontrolowane spalanie
• pierwszy diesel, który napędzał bolid Audi Sport R10 TDI w drodze do zwycięstwa w 24 godzinnym wyścigu Le Mans w 2006, 2007 i 2008 roku
Wielu z Was powie że gadam głupoty paliwo jak paliwo.
Otóż nie paliwa zwykłe jak PB95 i ON shell miesza Sam tzn bierze "surowizne" od koncerów LOTOS (przeważnie) czasem ORLEN i dodaje swoje komponenty Paliwo to nie różni się wiele od innych paliw. Natomiast V-POWER'y to inna bajka która coś w sobie ma.
Przykłady:
Miałem kiedyś PEUGEOTA 307 2,0 HDI 140KM - ciągle szwankowała elektronika tzn. przed powstaniem SHELL'a tankowałem na ORLENIE i padły mi czujniki które troszku mnie kosztowały pamiętam do dziś wyświetlacz a na nim napis ANTYPOLLUTION FOULT, DIESEL FILTER BLOCK, ESP DESACTIVATION, wszystko od jednego czujnika wielkości paczki zapałek, pierwsze nie przyszło mi na myśl że może to być wina paliwa choć mechanik mówił o wilgoci z paliwa, ale przy drugim razie gdy wyjeżdżałem nad morze nalałem do pełna zajechałem do Kołobrzegu w zbiorniku zostało jakieś 75% paliwa (cholernie małe spalanie miało te AUTO) i auto stało tydzień nie odpalane po tygodniu odpalam a po parudziesięciu sek. znowu te błędy zajechałem do domu oczywiście TRYB AWARYJNY maks 2500 obr/min i 120km/h zły jak cholera co śię okazało z to samo co ostatnio. Auto sprzedałem pare dni później zrobione i kupiłem AUDI
AUDI na dzień dzisiejszy tankuje tylko u siebie SHELL i tylko V-POWEREM DIESLEM wielkiej różnicy nie było ze zmiany z zwykłego ON na V-POWER DIESEL aż do pojawienia się na stacji Paliwo z GTL mówiłem sobie pewnie kolejny chwyt na klientów i tu miłe zaskoczenie auto jest zrywniejsze pali troszku mniej niż zwykle choć nogę mam ciężką więc coś w tym jest.
Moja rozprawka jest tylko moim doświadczeniem i odczuciem i nikogo nie przekonuje do tych paliw ale naprawdę jest to coś innego niż reszta paliw na innych stacjach.
Aha jeszcze jedno mi się przypomniało w zimę jak były te duże mrozy po -30 stopni przyjeżdżali na shella oburzeni klienci że dzień wcześniej zatankowali na ORLENIE do pełna i rano kicha wszystko im pozamarzało :-D a nasze paliwko sobie chwalili i do dziś chwalą :mrgreen:
pozdrawiam
Właśnie znalazłem wątek o tym paliwie z GTL. Komentarze - póki - wstrzemięźliwe....
paliwa-gtl-diesel-vt9357.htm
paliwa-gtl-diesel-vt9357.htm
Nie mogę o tym wiele pisać klauzula w umowie ale każda stacja shell również stacje partnerskie czyli takie jak pisał greg25 wysyłają pewne dane do siedziby shell tj.
STANY PALIW w ZBIORNIKACH, STANY LICZNIKÓW DYSTRYBUTORÓW, DOSTAWY SPRZEDAÂŻ itp.
Paliwa na stacje typowo shellowe i partnerskie dostarczane są bez wiedzy właściciela stacji po prostu shell liczy wszystkie dane które wysyła się w różnych bilansach i wysyła cysternom ile komu ma zawieźć ,a lewe dostawy nie wchodzą w grę.
Są też komutery programy kasowe które są sprzężone ze zbiornikami i dystrybutorami i o godz, ok. 24.00 wysyłają dane.
Natomiast ceny v-power'ów tj. v-power diesel i v-power benzyna są średnio o 0,20zł droższe od paliw podstawowych natomiast v-power racing ceny ustalane z góry (siedziby shell)
koniec :-D
STANY PALIW w ZBIORNIKACH, STANY LICZNIKÓW DYSTRYBUTORÓW, DOSTAWY SPRZEDAÂŻ itp.
Paliwa na stacje typowo shellowe i partnerskie dostarczane są bez wiedzy właściciela stacji po prostu shell liczy wszystkie dane które wysyła się w różnych bilansach i wysyła cysternom ile komu ma zawieźć ,a lewe dostawy nie wchodzą w grę.
Są też komutery programy kasowe które są sprzężone ze zbiornikami i dystrybutorami i o godz, ok. 24.00 wysyłają dane.
Natomiast ceny v-power'ów tj. v-power diesel i v-power benzyna są średnio o 0,20zł droższe od paliw podstawowych natomiast v-power racing ceny ustalane z góry (siedziby shell)
koniec :-D