Witam po "sesji garażowej"
W zeszły weekend zobaczyłem w trzewia :lol:
Jak pisałem wcześniej auto choć ładne i mega wygodne, brakuje mu pazura.
Jest mało dynamiczne ok13-14 sek do 100.
wcześniej miałem seata i fajnie kiwało główkami przy zmianie biegów
Zastanawiam się czy się z nim wiązać (czyli robić rozrząd) czy zmienić na coś nowszego.
Więc jeśli nie wróci MOC to bye bye.....Jeśli wróci zainwestuje.
Ale po kolei:
+ Wyjąłem cały dolot wraz z kolektorami klapą gaszącą itp. wszystko wyczyściłem (było 'średnio' sadzy za to mega brudzącej)
+ Wyczyściłem EGR wraz z rurami do niego - robota do D*py z wyjęciem
+ Wyjąłem turbo i skontrolowałem - na miare mojej wiedzy :shock:
+ Sprawdziłem czy odma była zmieniona zgodnie z tym co mam w fakturach z ASO w D
:idea: + Zajrzałem na wałki i już sam nie wiem - widać miejsce pracy ale nie są zryte
Podsumowując; trafi mnie bo nic nie znalazłem.
ÂŻadnej różnicy nie mam mocy :oops: jeździłem też chwile z zaślepionym EGRem i
nie wiem kto wpada na takie pomysy zaślepiania - czułem się jak w zetorze bez mocy i puszczałem czarne bąki przy butowaniu.
Zrobiłem logi po czyszczeniu ale nie wszystko dla mnie jest jasne.
Szanowni Klubowicze powróżcie z tych trzech kart
Z góry dziękuje za pomoc

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.