Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] kopci na czarno pali sie kontrolka od olej

Silniki wysokoprężne
rogall90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:38
Lokalizacja: łomża

Post autor: rogall90 » 09 kwie 2012, 15:35

jescze nie sprawdziłem ale chce wiedzieć co robic dalej wrazie czego :) rozrząd mógłby się sam przestawic? teraz wiem że przyczyną awarii byla turbina auto dałem szwagrowi bo ciągnął drugie auto z austri na lawecie moim audi, ale najgorsze są następstwa tej awari bo myślałem że zmienie turbine tak jak radził Piotrek i wszystko będzie ok, a tu psikus, szkoda mi tego samochodu , że stoi juz ponad dwa tygodnie z ostwarta maską w garażu, a ja niemam czym jezdzić :( turbina miała luzy po 1 cm w każdą stronę wirnik ocierał o obudowe turbiny od środka i starł się całkowicie, a to nie jedyna rzecz którą musze wymienić, zostanie jeszcze sprzęgło i dwumasa więc łączny koszt naprawy to prawie 5 tyś zł
rogal

wawor79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2012, 12:25
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: wawor79 » 09 kwie 2012, 16:55

witam.posiadam a6 avant 2,5tdi 180 km tiptronik quattro,mam z nim problem.przy zimnym silniku (do90stopni)najpierw szarpnie potem zaczyna przerywac.naciskam na gaz i nie ma reakcji,powtorzy sie dwa raz a potem jest wszystko ok.byle u mechanika,podpiol pod kompa i stwierdzil ze wszystko jest dobre (cieply byl juz silnik).

rogall90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:38
Lokalizacja: łomża

Post autor: rogall90 » 11 kwie 2012, 18:49

witam was wymieniłem trubine, problem blokowania silinka rozwiązałem w nastepujący sposób odkręciłem wszystkie świece żarowe i pokręciłem na sucho rozrusznikiem i olej wydmuchało z cylindrów , ale teraz mam problem bo audi nie jezdzi tak jak jezdziło przed wymianą turbiny ( nie ma takiego kopa jak wcześniej ) i mam pytanie odnośnie turbiny czy nie sprzedali mi turbiny 150 konnej ? czy jest taka możliwość? bo auto źle nie chodzi ale jest znacznie słabsze 30 koni różnicy ? nie wiem jak jest z tymi turbinami

[ Dodano: 2012-04-11, 19:22 ]
przed chwila bylem u mechanika i mowil ze moze geometria lopatek w turbo?

[ Dodano: 2012-04-12, 09:51 ]
Może być przytkany katalizator? i jak jest z tymi turbinami są takie same czy inne w 2000rok 150 koni i 180koni
rogal

mariuszr0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 01 lut 2012, 13:30
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mariuszr0 » 14 kwie 2012, 21:43

witam
przerabiałem problem z turbo i tak:
A6 TDI 150HP 2,5 97- TURBO GT2052V garret 454135-0001/2/6E nr.059145701C
A6 TDI Quattro 180HP GT2052V garret 454135-0003/5/8/10E nr,059145701E/D/F
polecam turbinkę z koĂącówką nr,S ładniejszy zakres doładowania-autko lepiej ciągnie od niskich obrotów. Regeneracja turba od 180ki według mnie odpada bo ci wstawią wirniki od 150ki ja zakupiłem turbinkę z Siedlec na allegro igiełka z 2006roku za 399zł. polecam poszukać szczególnie tej z "S" Pozdro <luzik>

rogall90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:38
Lokalizacja: łomża

Post autor: rogall90 » 15 kwie 2012, 13:08

witam was. Moje audi juz w pełni sprawne, wyciełem katalizator i teraz auto odżyło fajnie się jezdzi :) zastanawiam się tylko co zrobic żeby miało więcej mocy , teraz jezdzi jak 180 koni ale fajnie by było mieć jeszcze więcej :)

[ Dodano: 2012-04-19, 22:12 ]
Audi śmiga jak trzeba

[ Dodano: 2012-04-19, 22:17 ]
http://w308.wrzuta.pl/obraz/9RpFWonavTz/scan0005
rogal

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja