Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 98r AFB] Kolejność cylindrów

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

[A6 C5 2.5 98r AFB] Kolejność cylindrów

Post autor: ma_pok » 13 mar 2010, 10:28

Witam kolegów.

Potrzebuje informacji od ktorego wtrysku w V6 zaczynamy liczyć cylindry?
Od strerującego w dół i później prawa strona od dołu czy od góry???

cos mam z 5 cylindrem i chciałbym wiedzieć dokładnie który jest który.

Wielkie dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 14 mar 2010, 12:27

wielkie dzieki Piotruś.
To juz nie pierwszy raz i tak klikam POMÓGÂŁ <ok> <ok>


Piotruś a powiedz mi jakie powinno być ciśnienie na wtrysku bo we wtorek będę wyciągał wszystkie do sprawdzenia i czy wtrysk sterujący tez mozna wyciągnąć do sprawdzenia i ewentualnie czy mozna w nim wymienić koncówke??

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 14 mar 2010, 15:02

dzieki za odpowiedz.

wlasnie siedze od rana o ciagle czytam. zaraz ide do auta i zrobie logi stat 013 i 014 zeby sprawdzic korekcje

[ Dodano: 2010-03-14, 15:52 ]
które jeszcze logi zrobić żebyś mógł wyrazić swoją opinie na temat mojego autka??

[ Dodano: 2010-03-14, 15:53 ]
dodam ze jest problem z odpaleniem zimnego silnika i kopci na bialo-niebiesko. swiece OK, kat wtrysku - OK, powietrza nie widac w ukladzie

[ Dodano: 2010-03-14, 16:41 ]
i sa logi 013 -014

Logi robilem na zimnym silniku - zaczalem logowac jeszcze na zgaszonym i podczas odpalania

Obrazek

II LOG po chwili

Obrazek

III LOG

Obrazek

IV LOG - z włączoną klimą

Obrazek

Wszystkie logi robione na niedogrzanym silniku - widac w ciagu jakiego czasu robione logi. widac ze cos sie dzieje ale ja nie jestem ekspertem

Piotruś to prośba do Ciebie :mrgreen:

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 15 mar 2010, 18:31

Dzieki za wstepna opinie. jutro po pracy go rozgrzeje i zrobie logi na nowo i oczywiscie dam znac

[ Dodano: 2010-03-15, 18:05 ]


Witam ponownie.

Mam już komplet logów przy odpowiedniej temp silniki.

STATYCZNE:

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

014
Obrazek

018
Obrazek


NASTAWY PODSTAWOWE:

000 BS
Obrazek

003 BS
Obrazek

004 BS
Obrazek

011 BS
Obrazek


Z niecierpliwoscia czekam Piotrus na Twoją opinię :-P

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 16 mar 2010, 09:07

Wielkie dzieki. Trochę podniosłeś mnie na duchu.

Więc może to być przestawiony rozrzad o jeden zabek czy w jakis inny sposób?

Może będzie przydatna informacja że jak silnik jest niedogrzany bądź zimny jest o wiele slabszy niż po rozgrzaniu do 90 stopni (w szczegolnosci przy obecnych nocnych mrozach).

Jutro rano jestem umowiony do warsztatu na sprawdzenie wtrysków.

[ Dodano: 2010-03-16, 09:10 ]
PS. piotrus bedziesz na urodzinach?? :mrgreen:

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 16 mar 2010, 09:14

oczywiscie ze byl wymieniany tuz po zakupie czyli jakies 35 tys temu ale nie mam pojecia jaka metoda bo wtedy szczerze mowiac nie zwracalem na to za bardzo uwagi. Teraz juz jestem madrzejszy.

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 27 mar 2010, 21:30

witam po dlugim czasie.
wiec tak: wtryski wymontowane i okazało sie ze w pieciu byly zapchane po jednej dziurce a w sterujacym az 2 dziurki. wtryski pojechaly do polecanego warsztatu w gdyni na diagnoze i okazalo sie ze po calym dniu w myjce ultradzwiekowej wtryski ozyly.

Przy okazji zakupilem nowa odme wraz z uszczelkami i za jednym rozebraniem wymienilem <ok>

Szczerze mowiac nie odczuwam znacznej roznicy. Faktycznie pozbylem sie duzego kopcenia, odpala tez jakby lepiej ale temperatury juz wzrosly. Jesli chodzi o moc auta to chyba jest tak samo.

Pojezdze i poobserwuje. Maja jeszcze byc przymrozki wiec sprawdze odpalanie i dam znac. Jak narazie dziekuje za pomoc. Jutro musze jechac kilkadziesiat kilometrow i po powrocie zrobie logi zeby porownac i oczywiscie je wystawie do Twojej oceny Piotruś <ok> <ok>

[ Dodano: 2010-03-27, 21:39 ]
dodam ze na pewien czas mam spokoj z walkami poniewaz sa w bdb stanie - sam widzialem <ok> <ok> <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja